Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خدا قوت من زمان بارداری عفونت داشتم پسرم هم ازمن عفونت گرفت زودهم به دنیااومد13ماهشه همش تب شکم به بالا داره ومریض لطفاً پاسخ بدین نگرانم
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- سفت کار کردن شکم نوزاد دو ماهه
نوزادم شکمش سفت کار میکنه فقط شیر خودمو میدم هر وقت میخواد ذستشویی کنه با زور زیاد دف میکنه چیکار کنم؟
- گردن نگرفتن
باسلام نوزاد۵ماه وچندروزه دختر دارم وزن۲۶۰۰ب دنیا امد الان۵۲۰۰درجریان بیماریش شمابودین عفونت ادراری داشته ودرمدفوع چربی دفع میکنه قبل هروعده شیر۳۰عدد گرانول کرون استفاده میکنه الان گردنش کامل نگرفته چپ وراستش حرکتش خوبه ولی پایین میفته
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر من نوزاد از ۲ماه شروع ب استفراغ کرد دکتر بردم میگفت نرمال داروهای گاز معده داد تا بهبود نیافت در۵ماهگی به گاستولوژی بردم کل بدن چک کرد گفت گاز معده شدید دارد دارو پروبیوتیک داد فایده نداشت دباره بعد ازیک ماه یک پروبیوتیک دیگر الان نوزاد من ۷ماه ۲۰روز است دیگر دکتر نبردم چون گفتن یک سالگی خوب میشود هفته پیش برای بوی دهان وگوش خس خس سینه بردم تمام بدنش جوش قرمز مثل جای پشه میزنددکترگفت طبیعی نوزاد من ۱۰دقیقه خواب است بیدار می شود بلند میکنم آروغ میزند هربار شیر خشک میخورد بیش از ۱۰۰ آروغ میزند از فقط در بغل من است آروغ میگیرم الان ۲۰روز نفس نوزاد من خس خس میکنه حتی قطر ه آب اقیانوس استفاده کردم دباره از گلو وبینی میکند و بوی دهان شدید دارد
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر نوزاد من هشت ماهه هست و آلرژی به وروتیین گاوی داره و رفلاکس پنهان. شیرخشک آپتامیل پپتی دو میخوره. حدود ده روزه یک روز در میان زرده ی تخم مرغ از مقدار کم شروع کردم و الان هربار حدود یه قاشق مربا خوری میخوره.االان بالای معقدش قسمت دنبالچه پنج تا جوش سرسفید زده . روی ران هاش هم چن نا دونه از این جوش ها پراکنده هست. خواستم ببینم دلیل این جوش ها چیه؟
- اکسیژن کم نوزاد
سلام یه نوزاد داریم این ۶ روزه به دنیا اومده بردنش تو بخش NICU میگن اکسیژنش کمه نمیدونیم باید چیکار کنیم
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- اسهال نوزاد
سلام
پسر دوماهه ای دارم. ده روز اسهال زرد داره. چیکار کنم؟با تشکر
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف

