Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر آیا التهاب لنف اندازه نخود زیر لاله ی گوش بچه دو ساله با لمس حس میکنم خطر نداره؟ اگه برطرف نشه مشکلی نیست؟نگرانم
- سردردپس سر و سرگیجه
بعد از سرما خوردگی شدید پس سرش درد میکنه و سرگیجه داره نه سالش و پسر
- رانیتیدیین
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالشه به تازگی البته یکماهی میشه دکتر تشخیص رفلاکس داده و شربت رانیتیدین میخوره و چند روز پیش رفتم مرکز بهداشت گفت اول اینکه باید سونو بشه از معدش دوم با چند بار عوق زدن که رفلاکس نمیشه گفت سوم اینکه حتی بچه های رفلاکسی پرهیز غذا ندارن از نه ماهگی کم کم حبوبات و لبنیات تو وعده های غذاییشون هست آخه دکتر ب من گفت لبنیات و حبوبات حذف واسه خودمم لبنیات حذف از وفتی حذف کردم دخترم سه ماهه وزن نگرفته البته خیلی تحرک داره راه میره میسوزونه ،سوال من اینه که به دکتر فقط گفتم یه چندباری عوق زده ولی بالا نیاورده دست زد به معدش سریع گفت رفلاکس داره وشربت نوشت دخترم اصلا بالا نمیاره اونم چندبار بود بیشتر موقعی که سوپ ماست خورد اینطور شد حالا نمیدونم چیکار کنم دکترمتخصص کودکان بود گفت اگه قطع کنی شدت میگیره
- مسمومیت دارویی
امروز پسرم واکسن ۲ ماهگی زد من به جای ۱۰ قطره استامینفون ۱ml قطره چکان استامینفون دادم بهش چون فاویسم هم داره خیلی نگرانم الانم باید چیکار کنم
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- تغییر شیر خشک
سلام. برا ریفلاکس بچم ببلاک ای ار میدم اما دستشویی بزرگش زیاد شده و وطنم کم کرده بود در روز ۵ دارم دستشویی میکنه چیکار کنم دکتر
- افتادن كودك هشت ماهه
امروز كودكم از روى گهوارش افتاد يكم كه گريه كرد اروم شدوخنديدو چهاردست وپا رفت ولى احساس ميكنم جلوى سرش يكم باد كرده علتش چيست
- مصرف همزمان سالبوتامول و ازیترومایسین
ایا مصرف داروی سالبوتامول را با داروی ازیترومایسین ادامه دهم ؟یا پس از مصرف ازیترومایسین مصرف سالبوتامول قطع شود؟
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- نوزادان
سلام.خسته نباشید.پسرم چهارماه و ۱۶ روزشه.تا یک ماه پیش من از کریر زیاد استفاده میکردم براش.در طول روز فقط.فقطم با کریر اروم میشد.الان شنیدم که میگن ممکنه به کمرش فشار بیاد و کج بشه و یا مشکلات دیگه.نگران شدم.درسته این حرف؟مصره برا بچه کریر؟
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- سرماخوردگی و سرفه خشک کودک ۵ ساله
با سلام و احترام ،پسر ۵ ساله من حدود ۱۰ روزی هست سرما خورده دو تا سرم سفتری اکسون ۱ گرفته که پاهاش خشک شد و براش بتامتازون زدن ،پروتون و سفکسیم هم مصرف میکنه خیلی تبش بالا بوده الان طرفه هاش خشکه و آزار دهنده اون قدر که محتویات معده گاها استفراغ میشه با اینکه اونستین ۴ هم میخوره
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- سرما
سلام دختر من سه سالشه کمی سرما خورده می خواستم بدونم تا الان قطره ویتامین دی بهش میدادم. موقع یرماخوردگی ایرادی نداره بهش قره ویتامین دی رو بدم؟ با تشکر
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- سرفه های متعدد بعد از چندروز
سلام پسرم ۱۴سالشه چندروزه سرفه میکنه هرچی دارو استفاده میکنه خوب نمیشه. چی آمپولی بزنه.
- س
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه الان نزدیک ۷ ماهه شپش زده سرش خیلی کم ازهر دارویی هم استفاده کردم خوب شده دوباره اومده چیکار کنم خسته شدم
- سلام اقای دکتر ایا سرلاک باعث یبوست نوزاد میشه

