Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- پدی لاکت
سلام دختر من قطره پدی لاکت را تاکی باید بخور الان نزدیک چهار ماه بشه
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا
- عفونت دور سر
سلام بعد از چهار روز زایمان روز دوم فهمیدم که بچه تب داره بعد انجام آزمایشها متوجه شدم که عفونت دور ݦغز هستش آیا برطرف میشه
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم بعد از زدن واکسن چهار ماهگی بی اشتها شده است و سرفه های خفیف دارد و کمی بهانه گیر شده است و صدایش گرفته لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- اسهال
سلام خسته نباشید پسرم هفت ماهشه اسهال و تب داره دکتر برا اسهال پودر کیدی لاکت داده آیا خوبه بهش بدم
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- تشنج نوزاد
پسرم 12ماهشه دو هفته پیش تشنج کرد دکتر قرص دیازپام داد دیشب تبش شد 39.5طبق روی قرص درج شده بود یکی ونصف بهش دادیم با استامینوفن آیا لازمه هر 8ساعت همراه استامینوفن دیازپام هم بدیم
- وجود مو در چشم نوزاد
سلام وقت بخیر بنده پسر 2 ماه ای دارم که داخل یکی از چشم هایش یک تار موی نازک اما حدود 1 سانتی وجود دارد. این مو گاهی کاملا در وسط مردمک چشمش دیده می شود و گاهی اصلا دیده نمی شود. از آنجایی که این مو از چند روز اول بدنیا آمدنش وجود داشت. راهی برای در آوردن آن بلد نیستم ممنون میشم راهنماییم کنید. و اینکه وجو این مو در این مدت برای بچه مشکلی ایجاد نمی کنه؟ چون نه گریه ای بابت این قضیه داشته و نه ظاهرا اذیت میشه
- سرماخوردگی نوزاد
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
من دخترم ۷ ماهه هست موقع خواب و شیر دادن بیقراره نا آرام انگار چه طور آدم یهو از خواب بیدار میشه ناآرومه اون طوری من چی کاز کنم میشه راهنماییم کنید
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- شیرخشک
سلام . آقای دکتر بچه من چهل روزشه و تاالان در روز هر 5 اای 6 ساعت یکبار 90 سی سی شیرخشک ببلاک1 و مابینش شیرمادر میخورد ولی الان احساس میکنم شیر ندارم یا خیلی کمه میخواستم بپرسم چه جوری بهش شیرخشک را بدم در چندوعده چه حجمی؟
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ایا میشه دو نوع شیرخشک ب نوزادم بدم اپتامیل و نان
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن

