Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج نوزاد
پسرم 12ماهشه دو هفته پیش تشنج کرد دکتر قرص دیازپام داد دیشب تبش شد 39.5طبق روی قرص درج شده بود یکی ونصف بهش دادیم با استامینوفن آیا لازمه هر 8ساعت همراه استامینوفن دیازپام هم بدیم
- یبوست نوزاد سه ماهه و نفخ شدید
سلام نوزاد من سه ماهس رفلاکس داره از همه شیرخشکای ای ار استفاده کردم هیچکدوم بهش نمیسازه همرو بالامیاره فقط ببلاک ای ار میسازه که دچار یبوست شدید و نفخ خیلی زیادی شده
- اسهال
سلام آقای دکتر کودک پمج ماهه من اسهال شده و بهش شیرخشک lfدکترش تجویز کرده تا چه مدت میتونم لهش این شیر خشک رو بدم
- شیر خشک بلاگ ای ار
پسرم یک ماهه هست رفلاکس معده داره دکتر بهش شیر خشک ببلاگ ای ار پیشنهاد کرد ..با خوردن این شیر خشک دیگه شیر بالا نمیاره اما در روز ۶ بار شکمش کار میکنه این نشانه اسهال هست؟باید شیر خشکش رو عوض کنم؟
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- ثابت ماندن وزن نوزاد
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- سوال
بإسلام.اقاي دكتر براي نوزاد هفت ماهه ميشه قطره اي معرفي كنيد كه هم آهن داشته باشه و هم مولتي ويتامين؟ دخترم الرژي داره به قطره هاي كه بهداشت ميده همون ديقه ميدم بالا مياره باز ميدم بالا مياره الرژي و رفلاكس هم داره وزن ٩كيلو وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره ببلاك
- ریزش مو
نوزاد چهار ماه و بیست روز دارد فقط روی بالشت میخوابانم روی بالش مو است آیا ریزش مو در این سن عادی است
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- شیر
بچه 4ماه 22روزشه رفلاکس داره وزنگیری خوبی نداره شیر خشک ببلاک ARمیدم یبوست میشه تازه خریدیم یکم افزایش وزن پیدا کرده برا یبوست چیکار کنم
- یبوست
سلام آقای دکتری
دخترم شش ماهشه در اوایل تولد شکمش درست کار میکرد روز چندمرتبه امابعد دوماهگی شکمش سه روز یه بار یا چهار روز میشد و موقعی که کار میکرد مدفوعش نرم بود اما آبکی نبود.البته بعضی موقع بدلیل اینکه باد با بوی بد از شکمش خارج میشد خودم پنبه گوش که تووروغن زیتون زده بودم واردمقعدش میکردم وبعدش کار میکرد این یعنی یبوست؟در ضمن احساس میکنم وقتی خودم لبنیات میخورم دیر شکمش کار میکنه البته شایدم اینجوری نیست باید چیکار کنم بعدا که باید خودش ماست بخوره چی؟و با شیر گاو حساسیت نداره میخوام فرنی رو با شیر گاو واسش درست کنم.ممنونم - شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- خراش قرنیه نوزاد
سلام دکتر دخترم دوماهو نیمه باناخنش زد توچشمش یکم اشک اومد دیگ ظاهراً خوب بود الان حس میکنم خراشش کمترشده لازمه ببرم دکتر بعداً مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

