Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روروءک
سلام از چند ماگی کودک رو در روروءک میتوان گذاشت؟؟؟؟؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- شیرخشک
با سلام پسرم ۳ماهو ۱۴روزس نارس با وزن تولد۲۸۸۰ب دلیل رفلاکس پزشکی ک شهرستان خودمون بود قرص اممرازول با شیرخشک نان اچ ا داد من خودم گیگوز میدم ک نان اچ ا را اوایل دادنی خورد الان نمیخوره میتونم شیر گیگوز بدم یانه ؟؟ بیزحمت شما شیری ک انتی رفلاکس باشه و خوش طعم معرفی میکنین واقعا بخاطر پسرم نگرانم ممنون میشم
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- التهاب
سلام مقعد دختر سه ساله من خیلی قر مز شده انگار که سوخته و ملتهبه . قارچه یا التهاب پوستی رو نمیدونم. چه کار باید بکنم ممنون میشم پاسخ بدید. با تشکر
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر .دخترم براش فرني آرد برنج درست كردم رقيق شده ولي دخترم نميخوره با زبونش برميگردونه شيرخودمم كه تو خواب ميخوره به جز شير خشك آبتاميل چي پيشنهاد ميكنيد چون اين شيرخشك رو امتحان كرديم نخورد
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
- مدفوع خلطی
سلام.نوزادم ۴ ماه و ۱۰ روز هست اکثر مواقع مدفوعش خلطی هست از یک ماه بعد تولد.دکتر بهش گرمیچر با دایمتیکون داده به نظر شما تشخیصشون صحیح هست؟؟
- دختر پنج ماهه دارم که آزمایش خون دادوگفتن کبدش آنزیم تولید میکنه آیا قابل درمان هست
- بی قراری کودک
سلام اقای دکتر دختر پانزده ماه دارد چند روز است در شب خیلی بی قراری میکند و خیلی در خواب غلت می زند ایا مشکل خاصی دارد علت چی می تونه باشد با تشکر
- رفلکس معده
سلام وقت بخیر ،دکتر جان ،نوزاد یک ماهه دارم و گهگاهی بعد از خوردن شیر بالا میاره، واز دماغش هم شیر میاد بیرون خاستم کمکم کنید با تشکر ،هم شیر مادر استفاده میکند وهم شیر خشک نان یک لطفا راهنماییمون کنید ممنون میشم رفلکس هم دارد
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- سلام پسرم ۶سالش امسال مهد میره از دوماه پیش گلوش عفونت کرد.باپلی سیلین عفونتش برطرف شد ولی قرمزی گلوش مان.وهمش سرفه داره.چیکار باید بکنم حساسیتش هم بالاست.کلا بهش کتوتیفن.یازاتیتن میدم .چارش چی قرمزیش برطرف بشه
- در مورد سرماخوردگی
سلام بعدازتزریق واکسن ۶ماهگی پسرم حدود۲روزبعدشروع به تک سرفه کرددکتربردم شربت پلارژین کیدزضدسرفه.سیتریزین.واسپری دادن وبخورسردپیشنهاددادن. الان حدود۴ روزاست کمی خس خس داره که دکترگفتن اگه شیرمیخوره وخواب خوبی داره مشکلی نیست بااین حال نگرانم خس خس کم شده ولی سرفه های خلطی نه.داروراادامه بدم یابازویزیت بسه
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- سرماخوردگی
سلام امیرما 25ماهه است همیشه سرما خوردگی دارد حتی چند باربستری شده است احساس دلدرد وشبها زیاد سرفه میکند وزن هم نمیگیرد واز محیط گرم هم دوری میکند وشبها کنار درب یاجایی که خنک باشد می خوابد

