Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- نگه داشتن غذا
سلام دخترم۱۷ماهه هست غذا دهانش نگه میداره بعد از یک ساعت میریزه بیرون دلیلش چی میتونه باشه
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر همون شربتی که بهم گفتید(اسما ویت ) این شربته مال چی هست تا چند وقت بهش بدم؟ برای چی خوبه؟
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - حرف زدن کودک
سلام دکترپسرمن یکسالودوماهشه یکسالش بودکامل راه افتادولی همش دوکلمه بیشترنمیگه ماماوچش دیگه چیزی نمیگه چیکارکنم دکترخیلی نگرانم توروخداراهنماییم کنیدانشالله که خیرببینید
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- خروسک
سلام پسرم صداش یکم گرفته بودوقتی گریه میکردصدابدی می اومد بردم دکترمیگ خروسک گرفته امپول دگزا زد وشربت سیتریزین گل بنفشه داد خوبه بنظرتون
- مریض
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال دارد مددت ۲ روز میشه مقعدش قرمز شده درد داره علت شون چیه میشه لطف کنی بهم بگی چی کار کنیم ممنونم
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- تب خفیف ویروس جدید
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر دخترم از شنبه دچار این ویروس جدید شده سه روز تب غیر قابل کنترل داشت تا دیگه تب اومد پایین و دو روز هم هست تب خفیف داره در حد ۳۷٫۵ دوازده ساعت یکبار احتیاج به شربت استامینوفن میکنه و فورا میاد پایین ،آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و لازم بذکر هست که چند روز قبل از این که دچار این ویروس بشه بخاطر عفونت گوش میانی دکتر دوتا فارمنتین ۶۴۳براش تجویز کرد که فردا شب تموم میشه و در شنبه این هفته که تب کرد بردمش پیش متخصص گفت عفونت گوش و حلق کاملا برطرف شده سوالم اینه آقای دکتر این تب خفیف خود بخود قطع میشه یا باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و خطرناکه اینم لحاظ کنیم که دوتا شیشه فارمنین خورده این ده روز آیا احتمال عفونت در خون هست بازم تشکر و سپاس
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- قورت دادن دانه هلو
دختر 12 سالم دانه ی هلو را درسته قورت داده دل درد داره اما میگه وقتی قورت داده درد گلو نداشته به راهی نفس میکشه و غذا میخوره آیا رفتن به دکتر لازمه
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید پسرم تو این ۱ ماه ۳ بار مریض شده مولتی یا مکملی هستش برا تقویت سیستم ایمنی ک دیر تر مریض بشه ؟

