Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- تب واسهال
سلام خسته نباشید کودک ۱۰ماهه ای دارم که از دیشب دچار تب و اسهال شده بهش قطره استامینوفن و وقطره بایو لاکت دادم
- پرو بیوتیک
سلام بچه پنجساله استفراغ و اسهال داشت دکتر پروبیوتیک نوشت الان سه روزه میخوره گاهی میگه دلم درد میکنه ولی شکمش کار نمیکنه گفته ده روز باید بخوره ایا الان باید ده روز تمام بخوره دورش تموم شه؟
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- شربت استامینوفن
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سال و ۹ماهشه. وزنش حدود ۱۹ تا ۲۰ کیلو هست. تب داره. میگه سرم یکم درد میکنه و سردشه. میگه شکمم هم یکم درد میکنه. شربت استامینوفن چند سی سی بهش بدم؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام. آقای دکتر پسرم به پروتئین گاوی آلرژی داشت. الان سیزده ماهش شده شیر خشک معمولی دادم. یک ساعت بعدش شروع به گریه و بی قراری کرده. انگار آلرژی شده. سیتریزین بدم یا پدی لاکت؟
- گریه
سلام و احترام.پسرم دوسال وسه ماهش.چندوقته خیلی نق میزنه غروگریه.مثلا برنامش تموم میشه گریه چیزی میخوادباگریه دایم درحال غرزدن.غذاهم درست نمیخوره البته ازاول بداشتهابود..چندماه پیش ی آزمایش بردم گفتن دکترکه ازضعیفیه بهانه وگریش ومقداری آهنش وکلسیمش کم ک شربت دادن.خستشدم گاهی دادمیزنم سرش تحملم کم شده..بایدببرم آزمایش دوباره یا طبیعی ؟
- روزهای مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
با سلام برای دختر ۳ ساله ام بدلیل تب استفراغ و اسهال با وزن ۱۲ کیلو، ۳ سی سی شربت سفکسیم دو بار در روز تجویز شده. تا چند روز باید مصرف دارو را ادامه داد؟
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر ایا مصرف شربت سیپروهپتادین برای افزایش اشتهای کودکان خوبه استفاده بشه؟ عوارض نداره؟
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 1/5هست،صبح تا حالا سرفه میکنه باید چه دارویی بهش بدم ؟
- تب راجعه
با سلام و خسته نباشید دخترم ۲سالشه و از یک سالگی به بعد دچار تب راجعه و ماهانه شد.یعنی هرماه تو یک روز مشخص دچارتب میشه و درکنار تب فقط اگزمای گلو داره بدون هیچ علائم دیگه.تبش با هیچ مسکنی قط نمیشه فقط شیاف دیکلوفناک برای یکی دوساعت آرومش میکنه.و تا ۴روز تب طول میکشه.آزمایشاش همه نرمال بودن.دکتر تشخیص سندرم مارشال دادن.برای پیگیری بیشتر باید چه آزمایشایی روانجام بدیم؟ ممنون
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟

