Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- شربت چرک خشک کن
سلام اقای دکتر. مصرف چرکخشککنتثسط نوزاد چهل روزه باعث اسهالش میشه؟
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- گریه کردن نوزاد
چهل روزه خیلی گریه میکنه چکاربایدبکنیم
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- قطره بی بی سد
با سلام نوزاد من دو ماهه است و بسیار بی خوابه با توجه به داشتن فابیسم میشه از بی بی سد استفاده کرد؟
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- اختلال خواب نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکتر نوزاده دوماهه دارم اصلا نمیخوابه پنج دقیقه یه بار بیدار میشه حتی اگه سیر شیر باشه جاشم خشک باشه همینه میشه یه شربت خواب آور معرفی کنین
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- شیرخشک رژیمی
سلام به علت حساسیت کودک 3ماهه ام به پروتئن و شیر گاو دکتر برای او شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرده که در بازار وجود ندارد لطفا یک شیرخشک جایگزین پیشنهاد کنید با تشکر فراوان
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- سینه خیز
سلام آقای دکتر آیابچه شش ماه وده روزه که البته نارس دنیا آمدغلت میزنداماسینه خیز نمیرود البته تلاش میکند ولی انگاراذیت شده وگریه میکند ودر نشستن بهکمک دستهایش مدت چندثانیه بیشتر نمی تواند بی حمایت بنشیندآیا شما مشکلی در این کودک میبینید
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- کم وزنی نوزاد هفت ماهه
چه شربتی از دارخانه تهیه کنم تا وزنش بالا بره و اشتها آور باشه
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه

