Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ ساله چقدر است؟
خلط پشت حلق گرفتگی بینی و سرفه دارد
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- معرفی شیر خشک
آقای دکتر من شاغل هستم و مجبورم از شیر خشک استفاده کنم بچم بعلت رفلاکس وزن گیری کندی داشت تا الان شیز پی دی اف و شیر مادر خورده از یکسالگی به بعد چه شیر خشکی بدم وزن گیری خوبی داشته باشه ؟خواهش می کنم معرفی کنید
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- کم مویی
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه داره به دلیل ریزش مو کلا موهشو زدیم الان هم زیادپرپشت نیس میشه کاری برای پرپشت شدنش کرد
- سلام دخترم وزن تولدش ۲۶۵۰بود الان ۱۱ماهه است وزنش ۷۳۰۰است علت چیه ایا خوبه یا نه بر حسب وزن تولد
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
پسرم 9ساله اش است ،دماسنج جیوه آیی در دهانش شکسته ،ایا برایش مشکلی پیش میاد ،باید چه کار انجام بدم با تشکر
- دونه اطراف زخم سر
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم دوهفته پیش یه خراش سطحی دوسانتی پشت سرش برداشت بعد که زخمش خشک میشد دخترم میکندش الان دو روز هست که اطراف اون زخم قرمز شده و سه تا دونه چرکی کوچولو زده من با بتادبن یه بار شستمش و چند بار بتامتازون زدم ولی خیلی نگرانم خطرناک نیست ؟ آخه پوست همون ناحیه قرمز شده نکنه عفونتی شده باشه

