Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- عوارض قطره پدی لاکت
دختر من ۳۷روزه است..پیش دکترکه بردم.براش قطره پدی لاکت تجویز کرد..بعدمصرف آن خم شکمش سفت شده وهم جوش ریز توی صورت وپایین گردنش زده..وبااین که شبرمخصوص میخوره اماگاهی صدای نفس گرفتن ازخودش درمیاره...میتونه ازعوارض قطره باشه؟
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام و خسته نباشید.امروز وقت واکسن چهار ماهگی دخترم بود بردمش بداشت گفتن بخاطر کرونا فعلا واکسن نمیزنیم.یک ماه دیگه بیارش.خواستم ببینم یک ماه عقب افتادن واکسنش مشکلی نداره؟
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- شیرخشک
سلام .کودکم ۵ ماه تمام سنش هست ازشیرمادرسیرنمیشه.شیربز چند دفعه براش دادم اسهال شده .وزنش هم الان ۶کیلوهست .چه نوع شیرخشکی براش مناسبه . وآیامیتونم غذای کمکی رو شروع کنم ممنونم از شما
- سلام دخترم شش سالش هست وسرما خورده سینه اش خلطی میشه از شربت ستادین بهش بدم دکتر براش تجویز کرده بعد والپرات سدیم هم مصرف میکنه باید چقدر بهش بدم وچند ساعتی بدم
- شیر
سلام ببخشید مجدد مزاحم شدم دیروز در مورد شیر خوردن نوزادم سوال کردم فرمودید اگر وزن گیری مناسبی دارد مشکلی ندارد آقا دکتر وزن زمان تولد ۲۶۰۰ و وزن فعلی ۴۱۰۰ واقعا در مورد شیر خوردنش مستاصلم خواهشا کمکم کنید ممنون از پاسخگویی شما
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- حرف زدن پسر 4 و نیم ساله
با سلامپسری چهار ونیم ساله دارم که دیر شروع به نشستن کرد و دیر هم راه رفت والان هم نمیتونه کامل صحبت کنه. در حد جمله های دوکلمه ای میگه ولی کاملا متوحه حرفای ما میشه و هر کاری که ازش بخوایم انجام میده. میخواستم بدونم پسرم مشکله خاصی داره یا مثل راه رفتنش دیر صحبت میکنه؟ و اینکه من باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانمبا تشکر از شما
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر شش ونیم ماه دارم که فقط تب دارد متخصص اطفال به ان شربت استا مینوفن داد گفت هر 6ساعت 4سی سی استفاده کنم وشیاف استامینوفن داد ایا همانطور که گفته استفاده کنم یا تنها قطره استامینوفن استفاده کنم
- قورت دادن هسته ی گیلاس
سلام خسته نباشین پسرمن دوتاگیلاس باهسته خورده شانزده ماهشه سرماهم خورده رودل هم کرده بود تب داشت بعدازاینکه شکمش کارکرد تبش قطع شده یعنی دفع شده یابازببرمش دکتر
- وعده غذایی
سلام وخسته نباشید ، به بچه یکساله روزی چند وعده غذا باید بهش بدیم ،؟ ممنون
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر جناب دکتر من دختر ۳ماهه دارم امروز مقداری سرفه میکنه طب وابریزش بینی ندارد بنظرتون چه دارویی بهش بدم ممنون
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- سلام وقت بخیر دختر یکسال وهشت ماهه دارم آزمایش مدفوع گرفتیم ازش گفتن تو مدفوعش قارچ دیده شده آیا خطرناک است
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد هشت ماهه ام یه هفتس وقتی چیزی میخواد و یا حتی میخواد بغلش کنم شرو میکنه خودشو دستاشو میلرزون تا چیزی ک میخوادبهش بدیم و حالتی ک انگارداره حرص میخوره میخواستم ببینم این حالت طبیعی یا عصبی هسش خیلی نگرانشم باتوجه ب شرایط کرونا هم نمیتونم ببرمش دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید میترسم این حالت براش بمونه ایاعصبی یا طبیعی هسش
- امیکرون
سلام اقای دکتر همسرم ۸ روز که امیکرون گرفته ۸ روز تو قرنطینه بود وما اصلا نمیدیدمش بعد ۸ روز از قرنطینه با علامت کمی سرفه هیچ علامتی دیگر ندارد یک پسره ۲ سال و۲ماه دارم خیلی نگران هستم ایا هنوز انتقال میده
- خارش سر و صورت و عرق سرو

