Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- استفراغ شیربه داخل ریه نوزاد۲۲روزه
- روروءک
سلام از چند ماگی کودک رو در روروءک میتوان گذاشت؟؟؟؟؟
- مصرف نوافن در شیردهی
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- 123
سلام آقای دکتر پسرم36هفته ونارس دنیااومدالان ده روز دیگه یک ساله میشه اماسرپابه تنهایی نمیمونه بایدازمبل یاجایی دست بگیره بلندبشه خودش میشینه وازنشسته به حالت چهاردست وپا میره بیشتر سینه خیز میره اماچهاردست وپاهم میره دد ببه میگه به صداواکنش داره دسدسی وبازی میکنه غذا خوردنش خوبه وآرامه امابه تنهایی نمیتونه بمونه ومن نگرانشم چون تونت نوشته تایک سالگی باید بدون حمایت بایسته البته ازپله هم خودش بالا میکشه و رد میشه وکنار مبل راه میره وحتی میتونه چیزی ازرزمین برداره وباز بایسته آیانموندنش به تنهایی مشکلی داره
- ریفلاکس
دخترم 5 ماهشه 16هم میره تو6ماه خیلی به خودش میپیچه چیکارکنم
- نغذا نخوردن نوزاد ۷ماهه
نوزاد ۷ ماهه ام دو سه روزه که بی اشتها شده وفقط ۴ یا۵ قاشق مرباخوری آب سوپ میخوره و دستاشو خیلی داخل دهنش میکنه و گاز میگیره آیا علتش لثه هاشه یا مورد دیگری دار؟؟
- اگر همو گلوبین دختر نه ساله ۱۵باشد خطر دارد
- آقای دکتر من میتونم به جای سرلاک به نوزادم سویق کامل نوزاد بدم ضرری نداره 5ماه هست
- تب و گلودرد.
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۵ ساله با وزن ۵۰ کیلو گلودرد و گوش درد و کمی تب داره ،چه نوع آنتی بیوتیکی میتونم بهش بدم؟ممنونم از لطف شما
- لرزش پای بچه
از بدو تولد پاهای نوزادم لرزش داشت که با گرفتن دست ارام میشد،الان پسرم سه سال ونیم دارداما هنوز پایش میلرزد،۳۳هفته ب دنیا امده،دوران حاملگی خیلی عصبی بودم...شیر خشک خورده...لرزش پایش کاملا مشخص است ومن نگران...ممنونم
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم ک از بدو تولد سرما خورده و دماغش میگیره و دکتر هر۶ساعت قطره بینی رینوسالتین (سدیم کلراید۶۵%)تجویز کرده،وقتی واسش میریزیم یه خلط توی گلوش میاد،نمیتونه دفع کنه،سینه اش عفونت نکرده خداروشکر،لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم،این خلط چیه؟ممنونم.
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- جوش اطراف سینه
سوال وقت بخیر. .من دخترم ۱۰ ماهشه از اوایل ۴ ماهگی در دو طرف سینه اش ۱ حالت جوش سر سفید پیدا کرد تا الانم که ۱۰ ماهشه هموجور باقی مونده ایا نیاز به درمان و پیگیری داره ؟
- دارو
با سلام اقای دکتر اگر ـپزشک تشخیص بدهد که خس خس سینه ی نو زاد از روی حساسیت است ونیاز به انتی بیوتیک ندارد بهنظر شما هیچ داروی گیاهی خوبی وجود ندارد که هم خلط را از بین ببرد وهم خسخس سینه را خوب کند لطفا اهنبمایی نماییدنوزاد نه ماه ا تمام کرده

