Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- سلام کودک ۱۰ ماههای دارم که از بدو تولدش شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد مشکلی نداشت ولی از وقتی که شماره ۲ رو شروع کردم سینه اش خس خس میکنه لطفا راهنماییم کنین ؟ تاکی این وضع ادامه داره؟
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- سرما
سلام آقای دکتر بچم ۹ماهشه شربت گلوش چرک کرده خس خس میکرد دکتر سالبوتامول و زادتین و اسپری تنفسی داده شربت چرک خشک کن آزیترومایسین رو هر چند ساعت وچقدر بدم ممنون و این داروهارو تا کی ادامه بدم الان ده روزه که میدم
- وزن نوزاد
سلام.ببخشید دکتر دخترم نه ماه دارد با وزن تولد ۲۹۰۰الان هفت کیلو است. آیا به خاطر کمبود وزنش اگر زینک بخورد خوب است؟شیر خودم راهم می خورد برای وزن گیری بهتر چه به او بدهم؟می توانم شیر خشک یا سرلاک هم بدهم؟
- شربت ازيترومايسين وسرفه
سلام اقاي دكتر پسرم سه ماهشه مدتي سرفه ميكردبردم دكتر گفتن برا رفلاكس والرژيه بعد ازمدتي سرفه هاش شديد شد وتوخراب ازشدت سرفه قرمز ميشد بردم دكتر گفتم چرك داره ازيترو١٠٠براش نوشتن الان بعد از ٤روزهنوز سرفه ميكنه البته كمتر شده سرفه هاش اما اينكه ميگن بايد اسهال بشه تا خوب بشه واقعيت داره ؟؟چون پسرم اين س روز دفع نداشته اصلا يعني خوب نشده ،؟
- یبوست نوراد دوماهه
سلام پسرمن دوماهه هست و الان ۴روزه شکمش کارنکرده چه پیشنهادی دارید ؟،از شیرمادر هم تغدیه میکنه
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- یبوست نوزاددوماهه
سلام نوزاددوماهه ای دارم کمی نفخ شکم داردوشربت گرایپ میکسچربرایش گرفتیم وسه روزمدفوع نکردوچهارمین بعدازبراداشتن تکه ای صابون برمقعدش فورامدفوع سفت دستشویی کردوباشیرمادرتغذیه میشه بایدچیکارکنیم یاچه دارویی بگیریم تایبوستش برطرف بشه
- نان اچ ا۲
سلام دکتر شیر خشک نان اچ ا ۲ پیدا نمیشه گیگوز و نان ساده و بیومل ۱ رو با ببلاک ای ار قبلا چک کرده بودم بهش نمسازند یا یبوست و یا اسهال میگرفتبه نظرتون اگه پیدا نشد چ شیری بگیرم به جای این شیر ک آهن بالایی داشته باشه چون فاویسم داره برام آهن ش خیلی مهمه
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه خیلی بیتابی میکنه نمیدونم چه جوری بفهم سرما خورده
- چین پای نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماه ای دارم که چین های روی کشاله ران وکنار اندام جنسی قرینه هستند وهرطرف یه چین دارد ولی قسمت وسط ران قسمت داخلی زانو( بالای زانو) که چین وجود دارد،چین یکی از پاها کاملا مشخص وعمیق است موقع جمع کردن پاها ولی چین قسمت داخلی ران پای دیگر کاملا محواست درحالی که درمطالب خواندم که قرینه نبودن چین های کشاله ران وکنار اندام جنسی ممکن است دلیلی برای دررفتگی لگن باشد نه چین قسمت داخلی ران وبالای زانو جای نگرانی وجود دارد؟سونو نیاز است؟
- تغذیه نوزاد
سلام من دخترم نوه ماهشه گفتن تخمه بلدرچین بده سفیدشم میدادم بعد فهمیدم باید زردشو بدم دخترم کامل میخورد میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟ ببخشید جواب در پایین سوالم نیست
- مطب؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر فردا مطب تشریف دارید انیسا رو بیارم یه چکاپ بشه یکم آبریزش داره و هراز گاهی سرفه اما انگار ریه اش خلط داره ،۱۹ واکسن یک سالگی داره بزنه؟
- ورم بنا گوش
سلام بچم الان چهار ماهشه به مدته دو هفته اس که گوشش تا نزدیکی گردنش ورم کرده بعضی وقتا ورمش کمتر میشه و بعضی وقتا بیشتر دکتر بردمش گوششو معاینه کرد گفت چیزی نیس ولی هنوز که هنوزه خوب نشده میشه راهنماییم کنید لطفن

