Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- آزمایش خون
سلام خسته نباشید کودک ۹ماهه در ازمایش خون rbc=4/8و hb=11/9و hct=36و mcv=75و mch=24و mchc=32 می باشد چون در خانواده مادری تالاسمی مینور )خاله کودک ( دارد هموگلوبین الکتروفرز هم انجام دادیم که نتیجه hb.a=87و hba2=2/3و hbf=10 بود ایا این کودک مشکل مینور دارد ؟
- سرفه
پسرم هفت ماهه ازدوروز قببل عطسه ابریرش بینی داشت امروز سرفه هم اصافه شده چی بدم آقای دکتتر تب نداره
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- رشدقد
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام ،خسته نباشید ،بنده نوزاد سه ماهوشش روزه ای دارم که به تشخیص پزشکش دچار رفلاکس پنهان شده، و فقطم شیر خشک میخوره که از بدو تولد تا الان نان 1میخورده اماباتوجه به رفلاکسی که داره دیگه دو روزه ببلاک ای ار میدم اما دوروز پیش که از شیر خوردن امتناع میکردو شیر نمیخورد پیش دکترش که بردیم این شیرو تجویز کردن تا دیروز که 4روز از مدفوع نکردن میگذشت مدفوع کردو رنگش سبز مایل به سیاه و رگه های زرد رنگ داخلش بود میخواستم بدونم آیا ماله شیر ببلاکه یا ماله اینه که چند روزی درست شیر نمیخورده این چند روزه که میگم حدود 11ساعت میشد تا شیر میخورد همون شیر نان 1
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- با سلام نوزاد ۳۵روزه دارم دو یا سه بار دیدم یهو پای پای راستش میلرزه نمیدونم از چیه میشه راهنمایی کنین
- عدم وزنگیری
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید من دختر ۸ ماهم با اینکه اشتهای خیلی کمی داره و غذا کم میخوره حتی شیر ولی روزی سه بار بیرون روی با حجم زیاد داره دو ماه هست که وزنش ۷ کیلو چیکار کنم
- شربت دکسترومتورفان برای فاویسم خوبه یا ن
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- مصرف دارو نوزاد ۶ ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۶ ماهه سرما خورده خلت سرفه خس خس داره آموکسی سیلن دادن مصرف می کنه میل به غذا هم کم شده پوشک هم کمتر خیس می کنه ۲ روز مصرف دارو دادم اکی هست یا نه
- سرفه نوزاد سه ماه ویک هفته
سلام من پسرم الان یه هفته که سرفه میکنه دکتر براش شربت ازیتر ماسین به قطره سالین نوشت دارم بهش میدم ولی باز هم سرفهکردنش خوب نشده چکار باید بکنم
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
سلام دخترم ۷ماهشه چندروزه سرماخورده آبریزش بینی و دماغش خرخرمیکنه درست نمیتونه شیر و غذا قورت بدهد بالامیاره نمیدونم چه کنم قطره بینی هم ریختم اما فایده نداشت میشه راهنماییم کنید چون چندماهه توبیداری شیرنمیخوره شیرخشکی هست ومجبور توخاب شیرش بدم بابدبختی الانم مریض شده مکافات شده چون نمیتونه قورت دهد اوق میزنه

