Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- ادرار
سلام اقای دکتر پسر20 ماهه دارم چندروز پیش قیصی خورد بالا اورد بعدش تب کرد بردم دکتر تایلوفن و دمیترون دادن که دمیترون رو فقط دوبار دادم و اصلا بالا نیاورده تایلوفن هم دوروز یعنی تادیروز . اسهال هم افتاده بود که رامنوفلو دادم متوجه شدم دندون نیش هم داره درمیاره. ولی دوروزه یکسره میگه پی پی که ببریمش داخل توالت میبریم بعصی اوقات جیش و پی پی میکنه بعصی اوقات نمیکنه امشب توخواب پاشد کلی گریه کرد و گفت پی پی اخرم نکرد . نقعدش هم بحاطر اسهالش سوخته که کالاندولا میزنم . میخوام بدونم احتمال داره عفونت ادرار داشته باشه ؟ چه دلرویی بخوره ببینم خوب میشه یانه؟مرسی اقای دکتر
- حالت تهوع
سلام دخترم ۲۲ ماهش هست چندروزه بی اشتهاس غذا نمیخوره فقط شیر میخوره و حالت تهوع داره بهش پودر امپرازول دادم ایا فقط دارو دیگه هست برا تهوعش بند یاد؟
- انفولانزا
سلام.دختر ۸ساله ام مبتلا به آنفولانزا شده.فقط یک انتی بیوتیک هر ۱۲ ساعت استفاده میکنه.نگرانه خواب بیش از حدش هستم.لطفا راهنمایی بفرمایید. نهایتا ۱۰دقیقه بیدار میشه و خیلی کم چیزی میخوره اونم به زور بعد دوباره میخابه....
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- سرفه
سلام دخترم هفته قبل سرما خوردبهش پلارژین کیدز دادم خوب شد ولی ازامروزصبح داره سرفه میکنه یعنی دوباره مریض شده باید چی بدم بهش ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- شیر پر چرب
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم دو سال و سه ماه دارد. شیر پاستوریزه کم جرب میخورد. از چه سنی باید پر جرب میل کند؟ متشکرم
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- مدفوع خلطی در دختر یک ساله
دخترم یک سال و دو ماهست اسهال آبکی تب زیاد و استفراغ داشت الان یک هفتست و بهتر شده ولی الان مدفوع خلطی داره و مقعدش زخم شده و موقع اجابت مزاج خیلی اذیت میشه و گریه میکنه مدفوعش همراه با خون هست بعضی مواقع باید چه دارویی بهش بدم ممنون
- سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بایدبهش بدم ۱۹کیلووزنشه
سلام پسرم ۴سال و۳ماهشه ۱۹کیلووزن داره چندسی سی آزیترومایسین ۲۰۰بهش بدم
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- خوردن کپسول
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- انگل
- زرد دست پا
سلام پسرم چهار سالشه کف دست و پاهاش گاهی زرده چیکار کنم
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- درمان سرفه در موقع غذا خوردن کودک ۸ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۸ماهشه موقع غذا خوردن سرفه میکنه بعضی وقتها هنگام سرفه استفراغ هم میکنه فقط وقت غذا خوردن اینجوری میشه علتش چیست
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه

