Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه
- گرفتن کودک از پوشک
باسلام ، کودکی دارم دوسال و نه ماهشه ، از رفتن به سرویس بهداشتی به شدت بدش میاد ، لجبازی میکنه موقع رفتن به سرویس بهداشتی میگه نه نمیروم وقتی هم میبریمش بازیگوشی میکنه سریع از سرویس بهداشتی میاد بیرون که تو اون محیط نباشه چاره چیست ؟
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- جایگزین شیرخشک al110
سلام دخترم ۱سال یک ماهشه.از ۴ماهگی شیرخشک al110 میخوره .قبال شیر نان میخورد ولی اسهال میشد.الان سیرخشک al110تو بازار نیست .چه شیری رو جایگزین میکنید
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- مدفوع زرد رنگ
سلام آقای دکتر ببخشید ۲روزه مدفوع بچم اسهاله زرد رنگ ۵ ماهشه شیر مادر میخوره. بی بی کر دارم میتونم بدم؟
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- دخترم ۴سالشه ۲۲کیلو وزنش گلوش عف نت داره ازداروخانه شربت سفیکسیم ۱۰۰گرفتم چند سی سی باید بهش بدم
- آب
سلام آقای دکتر خداقوت الهی عید غدیر هدیه از خدا بگیرید. میشه بفرمایید ک چقدر آب ب بچه ۸ماهه بدیم؟ آب کممیدم لباش خشک میشه زیاد میدم رفلاکسش بیشتر میشه یکممیریزه بیرون .یبوست هم داره. ممنونم
- شربت استامنوفن پاراکید سوسپانسیون
ایامیشه به کودک ۱۸ ماهه شربت استامنوفن پارکیدداد وچه مقدارممنون
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره

