Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودکان
سلام دخترم من 5سالشه ناگهانی تب شدید کرد بعد دو روز تبش قطع شد کف دست پاش جوش های قرمز رنگی در آورده وحشتناک میخاره چه دارویی بدم بهش خوب بشه
- سرماخوردگی
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- ادزیر
سلام اقای دکتر مولتی ویتامین ادزیر را یک سی سی به بچه 18 ماهه بدم؟
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست ۱۳/۵ کیلو سرما خورده سرفه های شدید خلط دار تب و استفراغ داره دوبار امپول سفتی هر بار ۱/۲ تزریق شده و هیدروکورتیزون و بتا هر کدوم ۱/۲ و شربت ازیترو ۱۰۰ هیچ تاثیری نداره چه آمپولی تزریق کنم و چه شربتی بدم چنبار دکتر رفته تاثیر نداشته بی زحمت دوز شربت و امپول رو هم لطف کنید بگید بسیار سپاسگزارم
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- خروسک
سلام پسرم صداش یکم گرفته بودوقتی گریه میکردصدابدی می اومد بردم دکترمیگ خروسک گرفته امپول دگزا زد وشربت سیتریزین گل بنفشه داد خوبه بنظرتون
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- شربت سفکسین 100
- زور زدن هنگام ادرار کردن
سلام پسرم حدود هشت ماهش هست ، سه ماهگی ختنه هم شده اما گاها موقع ادرار کردن یه کم زور میزنه انگار تمرکز میکنه یه فشار به خودش میاره و بعد ادرار میکنه ولی بدون بی قراری و گریه و درد ، آیا مشکلی داره ؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- دندان در نیاوردن
- یبوست
سلام دخترم 9 ماهشه، یبوست داره چندین بار دکتر هم بردیم ولی تاثیری نداشته، شربت لاکتولوز، شربت لروکس این، پیدرولاکس اینهارو دادم ولی خوب نشده، داروی گیاهی هم دادم بازم معدش همونجوریه باید چیکار کنم
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام پسرمن ۳ونیم ساله خسنش سرماخوردگی دتره همراه با سرفه وتب شدید حدود۱۲ کیلو وزنش هست واسش ازیترو مایسین گرفتم لطفا دستور مصرف شو لطف میکنید
- لکه های خاکستری چشم کودکان
با سلام . پسرم یک ساله و نیم داره چند لکه خاکستری و قهوه ای روی سفیدی چشمش هست ... این لکه ها برا چیه ؟؟ آیا نیاز هست به متخصص چشم مراجعه کنیم ؟؟؟
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
با سلام و خسته نباشید دیروز متوجه شدم که تب سنج پسرم شکسته و قطرات جیوه پخش زمینه یه مقدار با دست و بقیه رو با کاغذ و چسب جمع کردم.خیلی خیلی نگرانم و نمی دونم که ایا در دهان یا دست پسرم که یه سال و نیمه است شکسته یا افتاده شکسته.نگرانم نکنه مقداری از اونو خورده باشه چون اصلا متوجه نشدم.تورو خدا بگین چیکار کنم آیا خیلی خطر دارد. یا باید ازمایش خون برای جیوه بدهد

