Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم یک سال و ۸ماهشه سینش خس خس میکنه شربت سفیکسیم با شربت پلارژین بهش میدم ولی هنوز سینش خس خس میکنه ب نظر شما چ داروی بدم
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- تب و تشنج
سلام با عرض ارادت خدمت شما دکتر عزیز من پسرم یک سال و ۳ ماهشه برای اولین بار با وجود مراقبت های داخل منزل تب کرد و تشنج شد ۳روز بیمارستان بستری شد و تمام آزمایشات گرفته شد و مشکلی نبود و ویروسی بود و مرخص شد الان حالش کاملا خوب شده و سوال من اینه که ما سفری در پیش داریم که با هواپیماست آیا این سفر چون به تازگی به خاطر تب تشنج شده اختلاف فشار داخل هواپیما ناخودآگاه موجب تشنجش نمیشه؟ و آیا این اختلاف فشار که موجب هوا افتادن گوشها میشه گوش دردش نمیکنه و به پرده گوشش آسیب نمیزنه؟ و سوال آخرم هم اینه که آیا این تشنج به دنبال تب آسیب مغزی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم سوالاتمو پاسخ بدین منتظر پاسخ گوییتون هستم با تشکر
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
دخترم ۳ سال و ۸ ماه دارو با وزن ۱۷ کیلو شربت سفکسیم هر چند ساعت و چند سی سی بخورد ؟ و چون تبش،قطع نمیشه تداخلی با پروفنی که میخوره نداره ؟
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- گلو درد کودک 7 ساله
با سلام پسرم 7 ساله هست با وزن حدودا 20 کیلو
از صبح کمی احساس گلو درد دارد ایا سفکسیم 100 بهش بدهم؟ - حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- شربت اشتها اور زینگامان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۳ماهشه میتونم بهش زینگامان بدم واسه اشتهاش یکی دوبار دادم بچم دوسه روز تب گرفت بنظرتون میشه مال اون باشه یا ربطی نداشته ب شربت
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- تغییرشیرخشک
سلام اقای دکتر لچه 9ماهه دادم یک هفته است اسهال داده دکتر شربت نیوزینک و شربت اسهال داده و گفت عفوت نیست. حال عمومی بچه هم خوبه . شیر ببلاک 2 میخوره میخوام بدونم احتمالش هست یهو بعد 9 ناه نسبت به شیر آلرژی نشون داده باشه؟چه شیری براش بگیرم آقای دکتر که امتحان کنم؟
- خمیازه کشیدن زیاد در کودکان
دختر پنج سال و شش ماهه مدت یک هفته می شود زیاد خمیازه می کشد. علت آن چیست؟
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر
- آزمایش ادرار
سلام ببخشید آزمایش دخترمه WBC 1-2 RBC 0-1 EP.Cell 1-2 mucus ( + ) PH 5 SPECIFIC 1025 بقیه منفی REsulte No growth جواب آزمایشش چجوریه ممنون
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است

