Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- استفراغ كودك
پسرم يكسال و سه ماه داره ديشب اخر شب برا اولين بار خيلي استفراغ كرد و شير اورد بالا و تا صبح ناله ميكرد و امروز احساس ميكنم تب داره و اسهال اينو بگم شير خشكي است تورو خدا بگين چيكار كنم شوهرم شبكاره ميترسم حالش بدشه
- گرفتگی بینی
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست نزدیک به ۴روز هست موقع شیر خوردن بینیش صدایی مثل خلط داره انگار گرفته هست ولی علائم سرما نداره شاید دوتا عطسه در روز مشکل دیگه هم نداره به نظرتون چیکار کنم
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- گریه ناگهانی کودک یک ساله
سلام آقای دکتر ،دخترم رو بعد از چهار روز تب۳۸/۵ بیمارستان بستری کردم تو مدت تب بر و پروفن در صورت تشدید استفاده میکردم البته قبل ۲ تا دکتر دیگه برده بودم که گفتن ویروسه باید دوره طب بشه ،لیماذستان گفت عفونت گوش داره بعد از دو روز بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک دیشب تب نداشت که ترخیص کردم در حال حاضر هم اوکی شده ،ولی مشکل اینحاست به علت فشار این چند روز یا چیز دیگه بیقراره و گریه میکنه ،جواب آزمایش خون و ادرار هم درست بود ممنون میشم راهنمایی کنید
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- پشت کوش
دوتا غده پشت کوش بچه سه ساله دلیلش چیه
- تشخیص اوتیسم
سلام خسته نباشید کودک من 13 ماهه است . چند روزی است که احساس می کنم یک سری کارها را نمی کند الان در این سن هنوز زوده یا نه باید انجام دهد؟ کارهایی که انجام نمی دهد: «با دست به چیزی اشاره نمی کند ( به این معنا که بده) . سرش را به معنی بله یا خیر تکان نمی دهد. هنوز چیزی را بخواهد نمی گوید: مثلا بگه (آب، می می، به به) . بابا و مامان نمیگه - به تنهایی راه نمی رود اما با کمک مبل راه می رود از مبل بالا می رود و چراغهایمان را روشن و خاموش می کند» ولی خب کارهایی که انجام میده: «مثل اینکه با دست به چیزی اشاره کنیم نگاه میکنه انگشت اشاره ام را تعقیب میکنه تا به شی برسه. حلقه هایش را در جا حلقه ای روی هم میزاره. عروسکش رو بهش بدم چند ثانیه دستش میگیره دوباره به خودم میده. موقعی که بخواهیم بیرون از خونه بریم با بقیه بای بای میکنه- دستورات رو اجرا میکنه (مثلا بگم توپ رو بده به سمتم پرت میکنه- بگم بیا بغلم میاد). موقع پوشیدن شلوار پایش را بالا میاره- کتاب ورق می زنه . کارهای تقلیدی رو انجام میده ( کلاغ پر- اتل متل توتوله) ارتباط چشمی داره- برای جلب توجه با اطرافیان دالی بازی میکنه- آیا احتمال اتیسم هست؟ بچه ها تا سنی موقت دارند به اشیا اشاره کنند؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- قطره بایولاکت
سلام خسته نباشید قطره بایولاکت رو تو یخچال نگهداری کردم خراب شده؟
- حرف نزدن کودکم
سلام ،دختر۳ ساله ای دارم که زیاد حرف نمی زنه شاید کل کلماتی که بتونه بگه ۲۰ عدد باشه جمله بندی هم درحد ۲ کلمه مثل آب بده میتونه بگه راهنماییم کنید بگید باید کجا برم وچکار کنم البته از نظر شنوایی مشکلی نداره وتوی شنوایی سنجی هایی که در نوزادی بردمش هیچ گونه مشکلی نداشته خیلی ناراحت حرف نزدنش هستم چکار کنم؟؟
- افتادن ناخن دست وپا
سلام ناخن های پسرم در عرض دوروز لق میشن دوتاش هم افتادن هفت ساله است به نظر شما علت چیه
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- پماد ویکس برای فاویسمی ضرر دارد
پسرم 7 ساله هست و فاوویسم سرفه میکنه ویکس براش ضرر داره استفاده کنم؟

