Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- چه دارویی بدهم برای سرفه چرکی
سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و شش ساله
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- وعده غذایی
دخترم شش ماهو سیزده روز دارد فرینی و سرلاک اصلا نمیخورد میتوانم بیسکویت مادر بدهم
- سلام ، پسرم ۸ سالشه ، شربت سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی باید بخوره ؟
سلام ، پسرم ۸ سالشه شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش جواب میده ؟
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه فقط یک روز تب کرد یکم بینیش کیپ هست کیپ بینی جوری نیست که نفس کشیدنش سخت باشه تو صداش تغیر ایجاد کرده چه داروی بهش بدم که بهتر شه ممنون از شما
- عسل
سلام آقای دکتر پسر من دوسال و دوماهش میتونم بهش عسل بدم ممنون
- تب
سلام وقت بخیر دخترم یکسال و یک ماهشه سه هفته است که مریض شده آبریزش بینی سرفه اسهال و استفراغ و تب چهار بار بردم دکتر اسهال و سرفه و استفراغ وآبریزش بینیش خوب شده ولی یه هفته است تب کرده قطع نمیشه تا 39هم میره تبش سفکسیم مصرف کرده الان هم دکتر براش آزیترومایسین تجویز کرده به نظرتون علت تبش چی میتونه باشه بالاتنه اش تب میکنه و چکارش کنم
- شب ادراری
سلام پسری شش ساله دارم که شب ادراری داره. قبلا دکتر بهش اسپری بینی داد برای درمان ولی جوابی نگرفتم . ایا راهی برای درمان وجود دارد؟
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- انتقال ویروس
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- ناخن
سلام من به جواب سوالاتم نرسیدم.واصلا به وضوح جوابی ندادین.اینهه سوال کرد.واقعا اینجا دکتری هست؟
- تزریق آمپول بتامتازون در سرفه های خشک کرونایی
آقای دکتر دختر من مبتلا به کرونا شده و الان سرفه های خشک خیلی زیاد داره و حتی شبا موقع خواب مانع خوابش میشه شربت های مختلف روش امتحان شده جواب نداده میخواستم بدونم اگه آمپول بتامتازون براش تزریق بشه خطری نداره با وجود درگیر بودن به کرونا؟ واینکه شما چه دارو یا اسپری رو تجویز می کنید؟
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- دور زدن کودک 7 ساله به دور اتاق موقع فکر کردن
کودک هفت ساله ما کلاس اول خیلی باهوش ومهربون وشجاع ومسولیت پذیر ودرس خون هس اما مشکلی که داره ازشش سالگی موقع فکر کردن دور اتاق می چرخه ما سعی داریم به این کارش پایان بده باز تکرار میکنه راهنماییمان کنید .بانشکر

