Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- قطره ایزی کول و کولیکید چه فرقی باهم دارن اخه بچم رفلاکس داره
- تجویز دارو
سلام آقای دکتر . خسته نباشید . آقای دکتر دختری ۹ ماهه دارم . سینه اش کمی خس خس میکنه . البته آبریزش بینی هم داره ولی سرحاله . تازه دندون دراورده . آیا سرما خورده ؟ چه شربتی بهش بدم و چند سی سی ؟ ممنون 🙏
- شیر پاستوریزه کم چرب
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز به دوقلوها کمی سرلاک برنج دادم خیلی خوب خوردن خواستم بدون اشکالی داره شیر پاستوریزه کم چرب بخورن؟چون این شیر رو خیلی دوست دارن ممنون میشم راهنماییم کنید
- ویتامین دی3 5000 برای دختر 10 ساله
سلام
دخترم ده سالش هست و آزمایش ویتامبن دی داده. مقدار ویتامین دی دخترم 3.25 هست. دکتر بهش قرص ویتامین دی3 5000 داده. رفتم دارو رو بگیرم منتها داروخانه گفت که این مقدار ویتامین دی برای دختر ده ساله زیاده. نمیدونم چکارکنم.
لطفا راهنمایی کنید
- واکسن چهار ماهگی
سلام پنج روزه به دخترم واکسن زدم پای چپ محل واکسن باد کرده مثل سنگ شده کیسه آبگرم ميزارم فایده نداره چیکار کنم ؟
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما
- خواب
سلام خدمت آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم که خیلی خوب نمیتونه بخوابه از چهار ماهگی خوابش کم شد بطوری ک الان هر ۲۰ دقیقه یک بار بیدار میشه در طول شب هم همینطوره هر ۲۰ دقیقه بیدار میشه واصلا خواب عمیق نداره اینم بگم کمبود آهن هم داره یعنی مشکل دیگه ای میتونه باشه ک تا این حد بی خوابه؟
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- دندون
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر هفده ماهه ای دارم ولی هنوز چهار تا دندون داره دیگه در نیاورد میشه بگید علتش چیه ممنون
- سرفه نوزاد
با سلام پسرم ۵ ماهه است وحدودا از ۱ ماه گذشته دچار سرفه های شدید شده و هنگام نفس کشیدن خس خس داره دکتر شربت آنتی بیوتیک ۱۲۵ تجویز کرد هر نوبت ۵ میلی لیتر .ما برای دوهفته استفاده کردیم ولی بعد از چند روز دوباره علائم برگشت و الان دوباره ۴ روزه که شربت آموکسی ۱۲۵ استفاده میکنیم ولی هنوز بهبود پیدا نکرده ممنون میشم از راهنمایتون
- سلام اقای دکترپسرم ۵ سالشه از یه هفته صرفه وتب داره چند سی سی شربت اموکسی۶۴۳ بدمش
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- آهن
سلام پسرم ۸ماهشه قبل وبعد دادن قطره چقدر فاصله باشیر مادر داشته باشه
- سلام پسرم ۳۸روزه است بردمش دکتربراش قطره ی پدی لاکت تجویز کردالان جوش ریزوانگارکهیرزده چیکارکنم
- سلام ووقت بخیرپسری چهارسالونیمه دارم که مدتهاست خلط پشت گلودارن بعضی وقتهاهم حالت خذوپف شدید حتادرحالت عادی احساس میکنم ریه اش صدا میده.چندباردکتربردم فایده نداشته. الان دوباره شروع شده. میگه گوشام هم درد داره که میذارم رومتکا.یه هفته ای هم میشه که احساس میکنم خوب ومیشنوه.حرفی که میشنوه رو چندبارمیپرسه تقریبتا.گلودرد هم داره الان.سری قبل داذوی کواموکسی کلاو دادن که متاسفانه نمیتونه بخوره بالامیاره. حالا میتونم شروع کنم بهش شربت ازیترومایسین بدم؟ ۱۰۰ یا ۲۰۰ باید بگیرم واسش؟ مقدارش چقدر باشه؟یا چه انتی بیوتیکی که طعم میوه داشته باشه و مناسب باشه براش.
چهارسال ونیم وزن ۱۵ کیلو خلط پشت حلق و خروپف داره معمولا یک بار گوشش عفونی شده ماه گذشته که کواموکسی کلاو فارمنتین دو روز خورد و دیگه نخورد.یعنی بالاش میاره. مشکل الانش گلو درد و گوش درد هردو گوش
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- دخترم 8 سالشه هر موقع سرم میخورد برای سرفه هاش فقت سفکسیم میخورد حالا اگه به جاش سفیکسین بخوره اشکالی نداره

