Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
سلام روی نوک یکی از سینه های نوزادم دانه سفیده شبیه جوش هست کناره سینشم یه چیزی شبیه زگیل سفید هست خسلی کوچک هست بنطرتون از شیره
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- کیپ شدن بینی کودک
سلام آقای دکتر.خسته نباشید سوالی پرسیده بودم در مورد مصرف فنازولین برای کودک زیر دوسال لطف کردین پاسخ دادین.بچه من پانزده ماهه هست و در طول شب بینیش کیپ میشه و دمای صبح ذخیلی بدتر و هیچ مشکل دیگه ای ندارم توصیه شما چیه تا کیپ شدن بینیش بهتر بشه.ممنون
- افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- گریه درخواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ۷ماهشه وتا دیشب شکر خدا سرحال بود دیشب مهمان داشتیم و چند ساعت بعد مهمانی یهو توخواب گریه کرد شیر بهش دادم اروم نشد گفتم شاید نفخ کرده پدی لاکت بهش دادم باز اروم نشد و بعد گفتم شاید داره دندون درمیاره و استامینفون بهش دادم ولی الان باز بی قراره به خاطر این ویروس کروناهم میترسم ببرمش بیمارستان توروخدا بگید باید چکار کنم خیلی خیلی ممنون
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- سلام شربت آموکسی سلین چندسی سی به بچم بده
شربت آموکسی سلین
- کم خوابی نوزاد
نوازد5 ماهه ای دارم ک شب تا صبح اصلا نمیخوابه و از صبح چند ساعتی میخوابه. البته ب شکل کلی ساعت خوابش خیلی کمه. قبلا نفخ و دل درد داشت ک الان بهتره اما خوابش تغییری نکرده. ایا دارویی وجود داره ک بشه خوابشو تنظیم کرد؟
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- تیروئید
سلام اقای دکتر من پسرم تیروئید کم کار داره حدودا سه ماهشه. دکتر بردم گفتن که بعد چند وقته دیگه بیارینش. سرچ کردم تو گوگل نوشته ممکنه باعث عقب افتادگی ذهنی بشه. علایمی چون فتق ناف هم داره
- سلام اقای دکتر دخترم سه ملهشه رفلاکس داره شیرشو عوض کردم ای ار قرص نکسیوم بکلوفن و بی بی کر میخوره بازم شیر نمیخوره ساعت ده صبح ک خورده الان ک ساعت دو هنوز چیزی نخورده چیکارکنم
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- شیر
بچه 4ماه 22روزشه رفلاکس داره وزنگیری خوبی نداره شیر خشک ببلاک ARمیدم یبوست میشه تازه خریدیم یکم افزایش وزن پیدا کرده برا یبوست چیکار کنم
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم

