Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبودی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدپسرم چهل روزه شده سرپاه میگیرم پاهاش سیاه میشه بازدرازش میکنم رنگ پاش برمیگرده خوب میشه خواستم بدونم چرااینجوری میشه باتشکر؟
- تب
آیا شیافت 125 برای کودک زیر یک سال ضرر دارد؟
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت بخیر برای پسرم واکسن یکسالگی رو زدن ولی هن دست زدن هم پا درسته؟
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- خوب نشدن برفك دهان
سلام آقاي دكتر دخترم دهانش برفك زده يك هفته از قطره نيستاتين براش استفاده كردم خوب نشده يك قسمت خوب ميشه سمت ديگه ميزنه و خوب ميشه يك طرف ديگه ميزنه من تمام وسايلاشو استريل كردم ودستشم مرتب ميشورم چيكار كنم؟ممنونم ازتون🙏
- حساسیت به شیرخشک
سلام نوزاد سه ماهه پسر شیرخشک گیگوز استفاده میکند دارای مدفوع سبز لجنی و گاهی سبز و زرد است و اگزمای نسبتا شدید دارد دو روز است که در مدفوع دانه های سیاه تعداد کم دیده می شود. وزن توزاد شش کیلو و تب ندارد لطفا راهنمایی کنید چه راه حلی برای رفع مشکل وجود دارد؟ قبل از این شیر ببلاک استفاده می کرد با دستور پزشک تغییر دادیم با شیر ببلاک اگزما بدتر بود ولی رنگ مدفوع زرد داشت
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- دستگاه تناسلی نوزاد
سلام نوزاد من پنجماهشه ناحیه تناسلی ی ماده سفید رنگی داره. امروز متوجه خون در قسمت ... شدم چجوری این ناحیه رو میشه تمیز نگهدداشت و اون ماده سفید رنگ رو پاک کرد؟؟؟
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکترببخشیدبچم ۱۸روزه هستش اولاخوب دسشویی میرفت ولی الان شیرخشک میخوره شیرخودمونمیخوره کمی به سختی دسشویی میکنه.ولی باروغن زیتون مالش میدم یاتحریک میکنم میشینه اولش کمی سفته ولی بعدش شل میشه کم کم هرروزم میشینه
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- اسهال
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی باید ب نوزاد بدیم؟؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد من پنج ماه و ۲۲ روز هست با وزن ۲۸۰۰ بدنیا آورد. الان ۶۹۰۰ میباشد . در دو ماهه اخیر فقط ۴۰۰ گرم اضافه کرده است. آیا وزن او نرمال است؟آیا وزن گیری در دو ماهه اخیر مناسب است؟
- سرماخوردگی وگلودرد
سلام آقای دکتر من نوزاده تازه داره میره توی دوماه خودم سرما خوردم اشکالی ندارد بخور اکالیپتوس به خودم بدم تاثیر روی شیرم ندارم یا داره؟
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- مصرف بیشتر قطره آد
سلام پسرم دوماهشه دوروز پیش واکسن زده از دیروز یا دیشب اشتباهی به جای قطره استامینوفن بهش قطره آد دادم مشکلی پیش نمیاد؟چیکار کنم خیلی نگرانم

