Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالا
سلام خواهرزاده من ۱۵ ماهشه بعد ی تب بللا بی حال میشه و دهنش قفل میشه بعد دو دقیقه میتونن دهنشو باز کنن دکترم هیچ تشخیص نداده ودوروزبستری بود توازمایشای خون و کشت و عکس قفسه سینه مشکلی نداشت.چند روزه بی اشتهاس.یبوست داره و دوبار هم بالا اورده.
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- درجه تب نوزاد
آقای دکتر تب بت دماسنج دیجیتال از زیر بغل برای نوزاد دوماهه باید چه عددی باشه خطرناک هست و باید استامینفن داد
- یبوست نوزاد ۶۴ روزه
سلامنوزاد من ۶۴روزشه،قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الآن ۴ روزه که شکمش کار نکرده،باد معدش بد بو هست،چیکار باید بکنم که دفع مدفوع داشته باشه وآیا طبیعی هست که مسئله؟فقط شیر خودم رو بهش میدم
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- شربت
سلام دکترمیتونم به پسرم که۸ماهشه برای آب دهنش که میادوخس خس سینش شربت آنتی ریفلاکس باریج بدم مبگن اثلاضررندارهچقدبایدبهش بدم؟
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام داداشم وخانمش ویه پسر۸ساله اش کروناگرفتندیه نوزاد۸ماهه دارندکه توخواب پاهاشوبه زمین میکوبدآیامبتلاشده
- کار کردن شکم نوزاد
سلام .نوزاد ما بعد از شیر خوردن بلا فاصله شکمش کار میکنه شل خیلی ام برا دفع مدفو زور مزنه
- ورم بیضه نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ،ختنه کردیم دکتر گفت اب داره توش چیزب بذارین بالاتر قرار بگیره بعد ختنه بیشتر ورم کرده چکار کنیم طبیعیه؟ با بالا قرار دادن خوب میشه؟
- ۸ماهه
سلام آقای دکتر آیا یک کودک که باسن ۳۶ هفته به دنیاامده و۸روز در بخش نوزادان بستری شده آیااکنون که هشت ماه ونیم است باید فرم asqتکاملی باید سن چند ماه پرشودآیا۷ماه و۱۵ روز درست است
- در مورد زردی نوزاد
سلام نوزاد من 8 روزه هس امروز آزمایش زردی داد 11 بود آیا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال هس؟
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- مدفوع زیاد
من یه دختر ۲ ماهه دارم که روزی ۹بار مدفوع میکند۰وهرچی هم انواع انتی بیوتیک دادم خوب نشده میشه بگید باید چکارش کنم؟
- آبله مرغان
24سالمه و تاحالا آبله مرغان نگرفتم ی دختر سه ماهه دارم و یکی از نزدیکانمون ب خونه ما اومدن ولی دوروز بعد پسرشون ب شدت آبله مرغان گرفت و حالا دخترم بعدازچندروز سرفه میزنه ایا ممکنه نشانه آبله مرغان باشه؟؟ اگرنوزاد سه ماهه ابله بگیره خیلی خطرناکه؟ کشنده نیست؟ پانزده روز دیگه هم واکسن چهارماهگی داره
- چشم
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز آبریزش بینی دارد فرمودید قطره بزنم و بخور بگذارم بهتر شد عصری چشمش اشک میزند و قرمز است باید چکار کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید
- بیماری
سلام آقای دکتر پسرم سرفه می کنی چی شربتها بدم چهار ماه هس
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- از شیر گرفتن کودک
دخترم ۱۹ماه و نیمه بعضیا میگن زودتر از شیر بگیر بعضیا میگن تا ۲ سال شیر بده .شیر خودمو میخوره چیکار کنم قطع کنم یا بهش شیر بدم تا ۲سال

