Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام اجرتون با خدا که جواب مارو میدین واقعا ممنون سوالی داشتم به شیر خشک وزن دهنده معرفی کنید و اینکه در یه شیر خشک کالری بالا مهمه یا پروتین بالا ؟ سوال سومم لطفا جواب بدین اینکه دو نوع شیر مثل بیومیل و نان قاطی کنیم مشکلی هست ؟
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- سلام شبتون بخیر تب نوزاد یکساله تا ۳۸ اومده و از شیاف ۱۲۵ استفاده کردیم پایین میاد ولی دوباره بالا میره؟ به همین شکل کنترل کنیم خطرآفرین نیست؟
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- ازمایش
با سلم خسته نباشید نوزاد ۴ماهی دارم که از دوماهگی مدفوعش سبز لجنی شده تا الان بعد چند بار بستری ازمایش دادیم در ازمایش igaنوزادم الان ۷دکتر گفته خیلی پایین واین از سسیتم ایمنی بچه هستش خواستم بودنم دقیعا این چه بیماری وایا درمان داره یا تا نه
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم
- ضربه به سر نوزاد
من دخترم ۷ ماه و نیمشه از تخت افتاد و چون استفراغ داشت براش سی تی اسکن نوشتن و انجام دادیم خداروشکر چیزی نبود اما حالا نگران مضرات سی تی اسکن هستم آیا در آینده براش مشکلی پیش میاد؟
- رفلاکس
با سلام نوزاد دختر ۶۵ روزه باوزن پنج ونیم کیلو که رفلاکس داره وطول مری کوتاه تراز حد طبیعی میباشد ولی استفراغ کمی داره ولی گریه ها وبیقراری های شدیدی داره به چندین متخصص مراجعه گردیم و انواع شربت های کولیک و رفلاکس مثله موتیلیوم و مترانیدازول،نکسیوم رو امتحان کردیم ولی خوب نشده و هرروز بدتر میشه از شیر مادر تغذیه میکنه و شرایط رفلاکس نوزاد رو رعایت میکنیم وتشخیص شما چی هست ممنونم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- شیر نخوردن نوزاد 4 روزه
سلام ، خسته نباشید،
دختر من ۴ روزه بدنیا امده، وزنش ۲.۴۵۰ بوده، ولی بعد از ۴ روز وزنش شده ۲.۲۰۰.
آقای دکتر اصلا شیر زیاد نمی خوره، به زور بهش میدیم.
دکتر چیکار کنیم؟
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- نوزادان
سلام من دختری شش ماهه دارم یکدفعه الان دیدم که قسمت ملاج سرش که نرم هست وهنوز بسته نشده بالا و پایین میشه ومثل نبض میزنه ومن خیلی نگرانهستم میشه لطف کنید جواب بدید
- همه گيري ويروس كرونا
سلام آقاي دكتر اين درسته كه چه خونه بمونيك چه بيرون باشيم چه رعايت كنيم چه نكنيم همه اين ويروس رو خواهيم گرفت ؟من ك فقط منتظر دارو يا واكسن هستم وبه شدت نگران بچمم
- قطره استفراغ برای نوزاد ۹ماهه باوزن ۹ونیم کیلو
باسلام و خسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو استفراغ می کنه چه قطره استفراغی چند سی سی وچند بار در روز بهش بدم ممنون از راهنمایی های شما
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد با وزن ۲کیلو ۷۵۰گرم دارای زردی ۱۲ آیا این درجه خطرناک هستش و باید حتما در بیمارستان بستری بشه یا در منزل هم میشه درمانشو ادامه داد
- آپتامیل پپتی
سلام کودک 3 ماهه ام بخاطر وزن کم و حساسیت به پروتئین گاوی دکتر شیرخشک آپتامیل پپتی بهش داده ولی الان 3 روزه که بهش میدم گاهی به شدت بیقراری و گریه میکنه و کمی هم مدفوعش آبکی شده آیا این علامت نساختن شیرخشک بهش است؟؟؟
- نوزاد
باسلام، پسر من ۱ماه ونیمه است و برای سرماخوردگی و مقداری سینه اش صدا میدهد، دکتر برایش آزیتروماسین تجویز کرده روزی ۱سی سی به مدت ۵روز. آیا برای نوزاد من ضرر ندارد؟

