Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- عفونت ادراری
سلام استاد پسرم از دو روز پیش ادار نمیکنه وبیضه راست هم باد کرده بردم دکتر سونوگرافی کرد گفت عفونت دارد تا به امروز بستری کرد از دیشب که سروم زد ادرار میکرد گفت باید عمل بشه گفتم میبرم دکتر دیگر آوردم پسرم را خونه الان بالای آلت تناسلی وبیضه ورم کرده ادرار هم نمیکنه
- قاطی کردن شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام ده ماهشه وزنش هفت و نیم کیلوس.وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده .به نظرتون کمبود وزن نداره؟؟سوال دیگه اینکه میتونم شیر خشک ببلاک ۲ رو با ببلاک آر قاطی کنم بهش بدم؟الان ببلاک آر میخوره میگم شاید وزن بگیره
- تغییر شیر خشک از خارجی به ایرانی
سلام پسرم شش ماهه است تا شش ماهگی شیر است ام ای خارجی میخورد از شروع ماه هفتم شیر خشکش رو عوض کردم نان ۲ ایرانی میدم الآن چهار روزی میشه اسهال شده روزی دو یا سه بار دفع داره حس میکنم از تپلیش کم شده لوپاش و بدنش یکم شل شده . میخواستم بدونم علتش چیه چیکار کنم ممنون .
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه ونیمشه همیشه ماه یکبار یا دوماهی یکبار سرما میخوره وگلوش چرک میشه بعداز استفاده از دارو خوب میشه ولی حس میکنم گلوش خلط داره یا اینکه مشکلی داره همش صدای قورت دادن آب دهانشو میشنوم وزیر گلوش نزدیک ب گوشش ی غده هست تازه امروز دیدمش دست میزنم درد نداره ممکنه بخاطر سرماخورگی یا عفونت گلو باشه و اینکه از روزی که بدنیا اومده تنظیم خواب مناسبی نداره الان بزرگتر شده بازهم خوب نمیخوابه شبی چندبار از خواب بیدار میشه لطفاً بفرمایید چکار میشه کرد اینجای ک ما زندگی میکنم متخصص اطفال درست و حسابی نیست لطفاً ی راهنمایی بفرماید
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- استفراغ
سلام نوزادی۳ماهه دارم که ازیک ماهگی به بعدهر روز استفراغ میکند گاهی روزی یک بار گاهی ۲بار.استفراغش هم خیلی زیاده به حدی که تمام لباس های خودش ومنوکثیف میکنه،شیرهم زیاد نمیخوره خودم هم ازترس این که استفراغ کنه بهش شیرکم میدم.دلیل استفراغش چیه من مسائل بهداشتی روهم رعایت میکنم
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- مشکل تناسلی نوزاد
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- آويشن
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10 ماه است آيا ميشه براي پيشگيري از سرما يا در مواقع سرماخوردگي بهش عرق آويشن يا دمنوش آويشن بدهم؟؟
- گیر کردن شی در گلو
سلام نوزاد من ۷ ماهشه ابجیش گف یچیز پلاستیکی گرد تو دهنش بوده خورده ولی بعید از گلوش رد شده باشه ولی ن سرفه ای کرد و ن بیقراری عادیه شیرم خورد بعدش امکان داره هنوز تو گلوش باشه
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟

