Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- دوز،ا استانینوفن
- عفونت گوش کودک
سلام و عرض ادب . ببخشید پسر من چهار و سال و نیمه است . در سه ماه گذشته دو بار درگیر عفونت گوش شده و متخصص اطفال فارمنتین ۴۵۷ براش تجویز کردن و بعد از اتمام دارو دکتر معاینه کردند و گفتند که عفونت رفع شده اما حالا بعداز بیست روز دوباره پسرم تب کرده و گوش درد داره و اینبار دکتر سفکسیم ۱۰۰ براش تجویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه بفرمایید عفونت گوشت به تکرار در فاصله زمانی ۳ ماه غیر عادیه؟
- جواب آزمایش مدفوع
دختر ۴ سال و نیم دارم برای مهدکودک آرمایش انگل مدفوع داده گلبول سفید بین ۰ تا ۱ بوده و گلبول قرمز بین ۳ تا ۴ خواستم ببینم مشکلی داره
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- سرفه
دخترم ۸ سالشه سرفه در طول زمستان داره مخصوصا بعد سرماخوردگی سرفه هاش ادامه داره شبا نمیتونه بخوابه چی بهش بدم؟
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- خوردن قرص سیپروفلوکساسین
سلام دکتر نوزادم ۱۵ روز داره دکتر بهم کپسول سیپروفلوکساسین داده ۵ نوبت خوردم ایا مشکلی برای بچم به وجود میاد
- تیرویید لب مرز درکودکان
سلام پسرم ۶سالش جواب آزمایش تیروییدش گفتن تیرویید لب مرز داره پلاکت خونشم بالاس tsh5.50 وt4-88.8وvitamin d25.1پلاکتش۴۹۷ بود آیا بعدن مشکل تیرویید منجر میشه چه دارو وغذایی باید مصرف بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر، پسرم 2سال و نیمشه، امروز همش عطسه میزد، شب ک خوابید دهن باز خوابید، بینیش گرفته و ته بینیش یه صدایی میاد پشت حلقش، یه دارویی میگین من پیش گیری بکنم دیگ فعلا علایمی نداره 18کیلوی، میزان داروشم بگین ممنونم
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- بیماری لثه
سلام خسته نباشید پسرم ٢ سالشه .حدود٥روزه که لثه هاش خونریزی داره.دهانش بوی بد میده و لثه هاش متورم شده وقرمز شده...بردمش دکتر.دکتر دیفن هیدرامین و ویوله دوژانسین داده که استفاده کنه...وهمچنین آبسه هم داره که پماد دادن.میخواستم بپرسم آیا با اون قطره ویوله دوژانسین خوب میشه؟؟خودم که سرچ کردم علائم بیماری جینجیویت مزمنو داشت.لطفا راهنماییم کنید ممنون
- حالت تهوع واستفراغ
کودک ۳سالم درروزدوباربالامیاره و هر زمان می خواد چیزی بخوره دلشو میگیره .و از خوردن حتا اب امتناع می کنه و دلشو می گیره سنوی معده هم بردم مشکلی نبوده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- سلام پسر من 18 ماهشه تی داره و ابریزش بینی زیاد ایا شربت اموکسی سیلین 125 خوبهدمدت زیادی هست که ابریزش بینی داره
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم

