ممنون میشوم راهنمایی کنید ،
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۶ کیلو. از یکی دو روز پیش تک و توک سرفه می کرد. میل به غذاشم کم شده بود. امروز صبح از وقتی از خواب بیدار شد خیلی سرفه می کنه. گلوشم نگاه کردم یکم قرمزه. پلارژین هم دادم بهش. دیگه چی بهش بدم ؟ به اموکسی کلاو حساسیت میده بدنش خارش میگیره
- چسبندگی ختنه
سلام پسرم دوماهش بود ختنش کردم آلتش فرو میرفت دکتر گفت مشکلی نداره چون تپل بعد متوجه شدم پوست آلت کشیده شده رو کلاهک دوتا دکتر بردم گفت چیزی نیست ولی الان ک دوستاش پسرم آلتش کلاهک نداره درحالی ک دوست هم سن خودش داره باید چیکار کنم ؟خیلی ترسیدم نکنه بازم ختنه نیاز باشه
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر خداقوت فاصله ی بین شیر و غذای کمکی چقدر باید باشه دختر۷ماهه من رفلاکس داره دکتر گفته با دوساعت فاصله باشه ولی گشنه میشه گریه میکنه.واقعا هم گشنه میشه.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم ۲۸ماهست شمادکترش هستید ممنون میشم برای سرماخوردگی داروی بگین وزنش ۱۳کیلوهست چه داروی خوبه بگیرم شماکه نیستین بیارم پیش شما ممنون
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
دوز مصرفی و ساعات آزیترو مایسن 200. 12ساله. وزن31کیلو. عفونت گلو و تب از دیروز شروع شده . تجویز دکتر بوده فراموش شده.
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- آزمایش خون
ptt خون دخترم بالاست. باید چیکار کنم. ممنون
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- وزن
سلام من ی دختر پنج ماهو نیمه دارم وزن تولدش ۲۷۵۰قد ۴۹و دور سر ۳۴بود.الان نزدیک هفت کیلو قد ۶۷و دور سر ۴۰ است آیا رشد او خوب بوده است.زیرا بینهااااایت ریز بنظر میرسد
- تیروئید
سلام پسرم۲سالشه و ازمایش خونش عفونت نشون داده 44 این میزان خطرناکه!؟؟ راه درمانش چیه!؟ تیروئیدشم 5.67 اون چی نرماله یا باید درمان بشه
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- شربت لوتیراستام
سلام وقتتون بخیر پسرم دوسال و ۸ماهشه شربت لوبل مصرف میکنه از یکسالگی هر ۱۲ساعت ۲.۵سیسی الان از مهرماه شده ۱.۵سیسی دکتر امین زاده کم کردن مقدارش رو .روزهایی که بیدار میشه و درطول روز یکسره بیدار میمونه و نمیخوابه بعدظهر ها شب رو زود میخوابه اما یکم که میگذره از خوابش با ترس و کابوس بیدار میشه گریه میکنه و سقف رو نگاه میکنه انگار چیزی میاد سمتش اما وقتی در طول روز یکساعت خوابیده باشه شب موقع خواب چنین حالتی نمیشه ممکنه بخاطر کم شدن دوز دارو اینجوری شده باشه ؟قبلا اینجوری نبود
- ایروکاست برای افراد فاویسم
سلام وقتتون بخیر. قرص ایروکاست را افراد فاویسم میتونن مصرف کنن؟
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟

