Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- سلام خدمت شما دکتر عزیز.دخترم ۳ساله و ۴ ماهشه به خاطر دندون درد تب کرده از داروخانه شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادن و گف که هر ۸ ساعت ۷ سی سی بدم .وزن ۱۳ کیلو.ایا این مقدار زیاد نیس ؟؟؟؟؟
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام چند بخیر، دخترم ۵ سالشه و تاب شدید داشت بعد از مصرف دارو طبق دستور پزشک،الان بعد از گذشت ۴ روز حالش بهتره ، ولی سرفه های خلط دار امونش رو بریده و نمیتونه بخوابه ، چی بهش بدم بهتره ؟
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید
- چسپندگی
سلام دختر من 2 ساله هست و چسبندگی شدید داره الان 2 روزه دستشویی نکرده. و میگه دستشویی ندارم. نه داخل دستشویی میره هر وقت هم پوشک میشه میگه ندارم به نظر شما چکار کنم؟
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر
- شیرخشک
سلام دکتر دلیل اینکه هرشیرخشکی به نوزاد ۳ماه و ۱۵روز میدیم شکمش سفت میشه اپتامیل نان ببلاک چیه واینکه میشه هرروز بهش اب قند بدیم
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- دخترم اصلا پانمیگیره .فقط علت میزنه یک سالهشه خیلی نگرانم
دخترم اصلا پانمیگره خیلی نگرانم تو یک ساله
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- قندخون کودک ۵ساله
سلام آقای دکتر دختر ۵سال وچاره ماهه داره قند خونش ناشتا۱۰۶ بوده آیا براش رژیم خاصی داره یا داروی خاصی
- بیماری امیکرون وسرفه ی شدید
دختر چند روز پیش بیمار شده بود الان کل بینی و گلوش گرفته شدید هم سرفه میکنه بردم دکتر آموکسی سیلین نوشت واسش و چیز دیگه نه چیکار کنم
- قرص آسنترا۵۰
دخترم شش ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه خوردن اسنترا برای شیردهی و نوزادم ضرر ی نداره ؟
- ویتامین
سلام دکترجان پسرم سه سالشه تا کی باید مولتی ویتامین بخوره ؟؟ الان بهش مولتی زینک پلاس میدم
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟

