Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- قرمزی اطراف لب وچشم وگردن ولپها
سلام .پسردوساله نیمه دارم بعداظهرخوابیدوقتی بیدارش اطراف لبهاولپ وپشت چشم وگردن قرمزشده بودوامروزصبح به همان قرمزی ها تورم هم اضافه شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- تداخل شربت ایمونیس
سلام اقای دکتر کودک ۱۱ سالع که داروی ضدتشنج مصرف میکنه امروز یک قاشق شربت ایمونیس خورد بعد کاتالوگ دارو رو خوندنم که در صورت صرع مصرف نشه. ایا خطری داره یک بار مصرف کردنش؟
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست
- افتادن ناخن پا
دیروزناخن انگشت کوچک نوه افتاد۶سالشه علت چی هست
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- دورسر
سلام پسرم 6ماه وده روزه است اقایدکترباوزن2900قد50دورسر36الان وزن8800قد72ودورسر47غلت برروی شکم میزنه میشینه البته بدون حمایت کوتاه باچشم همه چیز دنبال میکنه باپاهاش بازی میکنه ودهن میزاره هرچیزی ببینه بادست میگیره ومیخوره اسم خودش بلده ومیفهمه ازخودش صدادرمیاره تغذیه وخوابش خوبه بی قراری ندا ره اماسرش خر بزه ایی و .بزرگه من نگرانم تاالان باتجویز شماودکترش سونوجمجمه شده ونرمال است امامن نگرانم خواهش میکنم نگرانم
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- التهاب بین پا پسر ۲۱ماهه
بین پا و الت تناسلیش التهاب پیدا کرده تب هم داره چه چیزی تجویز میکنید
- کودکان
سلام دکتر دخترم 5روزه استفراغ داره شیر رو هم میخوره بالا میاره چکارکنم
- گرفتگی بینی
سلام دکتر گرامی پسر ۵ ساله ای دارم که تند تند دچار گرفتگی بینی می شه و خیلی هم دیر خوب میشه هفته پیش بینی ش گرفت با شربت سرما خوردگی کمی بهتر شد بعد دوباره با یه باد کوچیک تشدید شد الان با عطسه و آبریزش همراهه پزشک عمومی براش بتامتازون زد و دیفن هیدرامین کامپاند داد اما من نمیدم سادشو دارم میدم اما خوب نمیشه شبا خیلی اذیت میشه
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- دورسرنوزاد
سلام آقای دکتر من دیروزخدمت شماپیام دادم درمورددورسر نوزادم كه در 6ماهگی دور سرش 46.5ودرزمان تولد 36بوده واباتجوز ژز شما ودکتر فوق تخصص اطفال سونوی مغز کودکم نرمال بودلذا چون تکامل نوزادنیز نرمال است وتغذ یه خوابش مناسب است کودک بی قراری ندارد آیااقدامددیگر نیازاست کمال تشکر تا شمادا م در ضمن بهداشت گفت. دورسرازنمودا رخارج نشده وباوزن8.500وقد69مناسب است

