Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
- شیر خشک نخوردن کودک یک ۱۸ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم شیر خشک میخورد از نه ماهگی به بعد انواع شیر خشک رو امتحان کردم حتی با شکر شیرینش کردم با شیشه و لیوان در بیداری نمی خوره بعد از یک سالگی شیر گاو هم امتحان کردم نخورد وزن تولد دو کیلو بود الان هجده ماهه است وزنش هفت و هشتصد خیلی نگران کم وزنی اش هستم آزمایش هایش سالم بود چکار کنم وزن بگیرد و لازم است شربت کلسیم بدم و مشکلی ندارد شیر خشک بریزم به غذایش شاید خورد؟
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- وقتی که نوزاد خواب عمیق هست به زور بیدارش میکنم ارم آرم شیر میخوره بعد چند دقیقه کبود میشه حالت کا نتونه نفس بکشه
- شربت سیفکسیم ۱۰۰
برای نوزاد ۹ماهه که ۹ کیلو وزن داره
- بزرگی شکم
سلام اقای دکتر ایا بزرگ بودن شکم در نوزاد ده ماهخ طبیعی هسش بعداینک اب یا شیرمیخوره روی معدش یکم حالت باد کرده داره طبیعی یا جای نگرانی داره
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- سلام وقت بخیربچه من ۳۵ روزشه وزردی کم در صورت وبدنش هست میتوانم در ۴۰ روزگی اون روختنه کنم
- نوازدسه ماهه ام خلط داره گریه میکنه چکارکنم
- دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵ کیلو شربتسفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به اش بدم
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- قارچ در مدفوع
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر حدود 20 روز پیش پسرم که 5 ساله است غذا که میخورد بعد از حدود 20 ال 25 دقیقه مدفوع میکرد بردیم دکترشربت مترونیدازول هر 8 ساعت 5 سی سی و پودر کی لاکت و شربت آمی لوپرا هر 12 ساعت 2/5 سی سی داد گفت میکروب توی روده اش هست اسهال نداشت دل پیچه هم نداشت مترونیدازول هر 8 ساعت به مدت 1 هفته دادیمش بعدا از 14 روز که آزمایش مدفوع داد دکتر گفت مقدار خیلی کم قارچ توی آزمایش دیده شده شرایط یک هفته دارو خورده رو هم گفتم بهش گفت نیازی به دارو نیست رفع میشه لطفا شما نظرتون رو بفرمایید. ممنونم
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- اگزما
سلام آقای دکتر یک ساعت پیش در مورد اگزمای صورت نوزاد سوال پرسیدم نوشته که پاسخ داده شده ولی هیچ پاسخی نشون نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنید به خاطر کرونا نمیتونم ببرمش دکتر. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم بی فایده هست
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- وجود لکه خاکستری در چشم کودکم
سلام خسته نباشید من متوجه وجود لکه خاکستری درسفیدی چشم دخترم شدم خیلی نگران چیزی خطرناکی نباشه دخترم سه سال و نیم سه میشه لطفاً بگید این لکه برای چیه
- یبوست نوزاد
سلام من نوزادم شکمش خوب کار میکرد به خاطر ویروسی که گرفته بود اسهالرشده بود که بهش پدی لاکت دادم بهش دو سه روز دیگه یبوست شد ازاون موقع بهذبعد بهش گلیسیرین تزریق میکردم ودفع میکرد متخصص بهش لاکتولوز داد که تاثیری نداشت بعد دیسیکلومین ۸ساعت یکبار به مدت دو هفته استفادهدکردم که ازهمون روز اول خودش هر روز دفع کرد بعد اینکه داروقط کردم خودش یه ماه بدون دارو دفع میکرد که سرما خورد یه هفته بهش خیلی دارو دادم که دوباره یبوستش شروع شد میتونم دوباره از دیسیکلومین استفادهدکنم ضرر که نداره اینو متخصص تو دوران کولیک داده بود که خیلی تاثیر داشت درکنار اینها به شدت بیقرارو بدخلقه
- آسماویت
سلام روش مصرف آسماویت برای کودک ۵ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو چطور است؟
- تغذیه
با سلام اقای دکتر در قسمت تغذیه ی نوزاد فرمودید از ده ماهی پورهی میوه را میتوان به نوزاد داد میتوانید لطف کنید و طرز تهیه ی یک پوره را به من یاد بدهید ممنون از لطف شما
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید

