Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام دخترم اخرای پنج ماهه آلرژی پرئتین داره ببلاک اچ ا استفاده میکنه یک ماهی میشه ولی الان داخل بازار گیر نمیاد چون رفلاکس پنهان داشت به اجبار اینکه ببلاک اچ ا نبود ببلاک ای ار گرفتم تا الان واکنشی نشون نداده به نظر تون چه شیر خشکی استفاده کنه خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- خیره شدن نوزاد یک ماهه
سلام و عرض ادب نوزاد یک ماهه ای دارم که در طول روز، بارها با چشمانش ب نقاطی خیره میماند... انگار که ازین عالم جدا میشود و وارد دنیای دیگری میشود... بنظر میرسد با چشمان باز، چند ثانیه را میخوابد... آیا این طبیعی ست...؟
- سلام ایا خوردن ماکارونی و گوشت گوسفند برا مادری که بچه اش دو ماهش هست خوبه یانه
- اسهال
سلام پسرم توی 5ماه رفته از موقعی که به دنیا آمده شکمش همش کارمیکنه روزی 5بار علتش چیه و اینکه 40,روزه بود ختنه کردمش هنوز زیر آلت تناسلیش دو طرف مثل آبله شده هرچی هم میزنم خوب نمیشه
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- واکسن
سلام.دخترم ۲ ماهشه.واکسن زده.تو خونه سوسپانسیون پاراکید دارم ۵ کیلو ۳۰۰ گرمه چقدر بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- غذای سفره
سلام آقای دکتر دهترم ده ماهشه غذاش سوپ و فرنی آردبرنج یا نشاسته میخوره روزی سه وعده ده قاشق مرباخوری سوالم اینه که تو چه سنی باید غذای سفره روبخوره چون غذاهاشو فقط میکس شده میخوره وقتی له میکنم میریزه بیرون اخم میکنه بهداشت میگه اواخر یازده ماهگی ولی اصلا آمادگی غذای سفره رو نداره
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- آزمایش عربالگری
با سلام و وقت بخیر اگر نوزادی در آزمایش تیروئید غربالگری پاشنه پا در روز پنجم تولد تی اس اچ ۵ داشته باشه و با تکرار در روز دهم تولد تی اس اچ ۳ و یک دهم داشته باشه طبیعی است؟ با تشکر
- سرلاک
باسلام پسر من ۱۱ماهش امروز تموم میشه میره داخل دوازده ماه خواستم بدونم که چه نوع سرلاکی براش بگیرم چون و زنش کم ممنون از شما
- ..
سلام اقای دکتر گفته شده ب غذای نوزاد زیریکسال نمک نزنیم.پس ید بدنشون چگونه تامین میشه؟
- سلام پسر ۴ سال و نیم دارم ی ماه هست که چند بار مریض شد و چندین جور دارو گرفته دو روزه سرفه بی وقفه خیلی اذیتش نیکنه
- سلام پسرم ۱۰سالشه کف پاش اکثر اوقات زرد رنگه مشکلش چیه??
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- سلام شبتون بخیر- دخترم ۵ ماهشه الان یه هفته که تب میکنه بعد بدنش که داغ میشه بالا میاره – یا بعضی وقتا تب و لرز میگیرش؟ لطفا جوابمو بدین

