Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر مادر هدی کارامد هستم گفتین که حالش خوب شد اطلاع بدین خداروشکر خیلی بهتره فقط یکم صداش گرفته.
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره
- خارش واژن
دخترم چهارسال نیم هس خارش و سوزش واژن گرفته کشت ادار منفی بوده پماد کلوترمازول بی فایده بود
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- گوشت بلدرچین
سلام برای سوپ بچه نزدیک ۸ ماه میتونم از گوشت بلدرچین استفاده کنم ؟ ممنون
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- تکرر ادرار
سلام پسرم ۴ساله چند وقته که مشکل ادرارپیدا کرده تو شلوارش یکم خیس میکنه بعد میگم برو سرویس میره میگه ندارم.یا گاهی خودش میره سرویس یا کم کم تو شلوارش میکنهمشکلش چی میتونه باشه؟
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- باسلام پسرمن سه سالشه دکتربراش سیفکسیم ۱۰۰داده ولی بدون دوزمشخص میخواستم راهنماییم کنید
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه سرماخوردگی اسهال و استفراغ شدید بوده پنی سلین زدیم بهش دوباره و شربت سرماخوردگی و ... اسهال و استفراغش که خوب شده ولی هیچی الان نمیخوره ن شیرخشک قنداب هیچی نمیخوره و گریه میکنه چیکار کنم آقای دکتر؟؟؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟
- رشد کودک
سلام و خسته نباشید.من دخترم یه هقته دیگه میشه 1سال.ولی وزنش 7ونیم.نمدونم چیکار کنم وزنش بهترشه.خیلی نگرانشم.کدوم ویتامینهاروبدم خوب میشه.لطفا راهنمایی بفرمایید.
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- سرماخوردگی
دخترم تازه وارد ۴ماهگی شده از امروز علایم سرماخوردگی داره عطسه و گاهی هم سرفه،سرفه هاش هم انگاری خلطی لطفاً بگین چه دارویی براش بگیرم ممنونم

