Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- درباری حساسیت نوزاد
سلام دختر۴ ماهه دارم خارش بینی عسطه و سرفه داره موقعه شیر خوردن بینی و با صورت سرشو میخارونه . بردم دکتر شربت سیتریزن داده .نمیدونم بهش بدم یا نه میترسم چون تو نت سرچ کردم خواب اوره وگفتن تا زیر شش ماه نباید بدی اما دکترش داده . گفت به خاطر حساسیت
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- شربت
سلام وقت بخیر من نزدیکه ۲هفته اس ک ب دخترم شیر خشک اپتاکید میدم دخترم ۲سالو ۸ماهشه و قبلش شیر اپتامیل میدادم ایا اپتاکید الان زمان مناسبیه وسوال اخرم اینکه دخترم سرفه خشک میکرد گفتین شربت پلارژین بخوره وامروز ک شیر میخورد سرفه کرد ک اخرش باعث استفراغ شد ایا ازشیرخشکه یا مریض شده بعضی وقتام عطسه میکنه ممنون از پاسخگویتون دکتر مهربان🌷🌷🌷
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- درد پا
سلام.خسته نباشید پسریکسالو نیمه من امروز چند بار از درد در قسمت ساق پا شکایت داشته.علتش چی میتونن باشه آقای دکتر
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- سلام اقای دکتر دخترم یکسالش تمومه میتونم به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم ایا لازم به گرم کردن هم دارم اب دیه نمیخاد قاطیش کنم
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- یبوست
سلام دخترم دوماه و ۹روزشه یک روزه مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- اسهال و تب
اسهال و تب و دل پیچه کودک سه سالم خوب نمیشه .الان سه روزه چند بار دکتر بردمش
- تاخیرحرکتی
سلام وقت بخیر دخترم۱۱ماهشه هنوز ۴دست وپا نمیره برای نشستن دستمو میگیره میشینه خودش تنها نمیتونه، موقع نشستن مستقله ولی خیلی قوز میکنه باید چیکارکنم واینکه ۹ماهگیش متوجه شدیم که تیروئید داره الان روزی ۱قرص میخوره ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم

