Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- واکسن آنفولانزا
سلام عوارض واکسن آنفولانزا برا کودکان چیست؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- کم ادراری کودک
کودک سه و سال و نیم دارم که حدود یک هفته است که فقط تقریبا روزی یک بار ادرار میکنه گاهی وقتا هم احساس میکنه ادرار داره ولی ادرارش نمیاد ممنون میشم جواب بدید که علتش چیه
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- استفراغ. وتب
بچه م 2 ونیمشه ازدیروز 2باراستفراغ کرده دیشبم تا صبح تب داشت چکارش کنم 2بارم واسش شیاف گذاشتم یکبار دستشویی رفته اسهال بود لطفا راهنماييم کنید
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما

