Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار نکردن
سلام الان چهار روز هست نوزاد من ادرار نکرده ولی مدفوع داره علتش چیه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- بی قراری نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل اینکه نوزاد ۲۶ روزه موقع خوردن شیر خودم بی قراری میکنه و زور میزنه ولی موقع خوردن شیشه شیر اینجوری نیست چیه؟
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- گرفتگی بینی
سلام نوزاد بیست روزه دارم ازدیشب هرچی شیر میخوره بالا میاره وحالت تهوع داره گرفتگی بینی نداره ولی نمیتونه راحت ازبینی نفس بکشه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت
- جوش پوستی
سلام، وقت بخیر پسرم 8ماهشه 9روزپیش به دلیل سرفه زیادبردمش دکتر، براش یک شربت سرماخورده گی یک ضدسرفه و یک اموکسی تجویزکردن، بعداز4روزمصرف بدنش جوش دراورد، داروها رو قطع کردم ولی بازهم جوش میزنه روی شکم، قفسه سینه، دست و پا. لطفاراهنماییم کنید. ممنون
- شیردادن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه است به طور ناخواسته باردار شدم آیا مشکلی نداره دخترم شیرمو میخوره
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- مطب کودکان
سلام خسته نباشید مطب تشریف ندارید؟ چون هرچی تماس میگیرم کسی گوشی برنمیداره آقای دکتر،،مرسی
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- تشنج بدون تب
سلام خدمت شمااقای دکترببخشیدپسرمن توهشت ماه است دوماه پیش دوسه بارتشنح زدبدون تب الان بعدازمصرف داروبعدازدوماه دوروزپیش یهوبی حال شددوباره یه روزبعدش خیره شدکه یکی ازعلایم تشنجه خواستم بدونم که ممکنه دوباره تشنجش بامصرف دارواوج بگیره؟؟
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر خسته نباشید من یک پسر 4ماهه دارم که الان 20روزه اسهال داره رنگش سبزه و کش میاره همراه با خس خس سینه بهش سفیکسیم دادم 1هفته اصلا تأثیر نداشت حالا دکتر اطفال در دسترس نبود بردمش عمومی یه شربت کوتریموکسازول داده آوردمش خونه روش نوشته باید با آب مصرف بشه ولی پسر من آب نمیخوره فعلا زوده براش لطفاً راهنماییم کنید اگه لازمه یه شربت بگید براش بگیرم با سپاس
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن روزی نصف قرص اس امپرازول20به پسر4ماهم بدم اگه پودرشوبخوام بدم طریقه مصرفشووچه وقت بهش بدموتوضیح میدیدممنون میشم

