Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش و جوش بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله رو با چی درمان کنیم ،خیلی کلافهس
خارش و جوش سر سفید بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله چه درمانی داره، خیلی کلافهس
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- رفلاکس
سلام وقت بخیر پسر43روزه دارم،صداش دوسه روزه گرفته ولی هیچ علائم سرماخوردگی ای نداره.خوابش چه روز وچه شب خوبه.اضافه وزن گرفته.شیرخودموفقط میدم بهش.مدفوعش چنددفعه سبز بوده.بعضی وقتاکمرشو موقع گریه میده بالا.یه وقتایی استفراغ جهشی ازبینی ودهان داره.درطول شبانه روز 15یا20باراستفراغ میکنه چه پنیری چه صاف. اروغشومیگیرم بازم بلافاصله یاپنیری یاصاف استفراغ میکنه. گاهی تک تک سرفه میکنه که بااخم هست. سرش داغه ازاول ولی بدنش دماش طبیعیه.مدام تو خواب دست و پاهاش میپره انگاربترسه. یه وقتایی عطسه هاش 5الی6دفعه پشت سرهمه لطفاراهنماییم کنید،ایارفلاکس داره؟
- نگهداری دارو
سلام . آقای دکتر میخواستم بپرسم داروهای کولکید و آدوکید و قطره بینی بچه را در یخچال نگهداری کنیم یا بیرون از یخچال؟
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود
- وقتی شکم کودک کار نکند
سلام کودک ۲ماهه دارم الان ۵روزه که شکمش کار نمیکنه قطره دایمتیکون هم بهش دادم فایده نداشت .لطفا راهنمایی کنید چه بهش بدم که خوب بشه خیلی بیقراری میکنه روزانه شیر مادر ودو وعده هم شیر خشک میخوره
- کولیک
برای رفع درد کولیک میشه اسنامینوفن داد!؟
- واکسن
سلام اقای دکتر دخترم چند روز دیگه زمان واکسنشه الان باتوجه به وضعیت ویروس کرونا میترسم ببرم واسه واکسن میشه این واکسنو با واکسن بعدیش ببرم بزنه یا میشه واکسن به تاخیر انداخت اخه محیط الودس
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر، شرمنده پسر من 4 روز هست به دنیا اومده وزنش 3300 کیلوگرم میباشد قدش 55 سانتیمتر می باشد الان زردیش 10.2 میباشد آیا نیاز به دستگاه داره یا بستری. ممنون میشم جواب بدین. متشکرم
- آب دهان نوزداد
سلام پسر ۵۳ روزه دارم پنج روزه شکمش کار نکرده طبق گفته شما روغن زیتون زدم به شکمش و ماساژ دادم بازم کار نکرده و الان چهار روزه اب دهانش همش میریزه چند روز پیش شکمش سه روز کار نکرده بود شیاف گلیسیرین براش گذاشتم کار کرد
- اسهال نوزاد
پسرم 3 ماهشه و الان به مدت یکهفته میشه که اسهال شده روزی 7 بار بیرون روی داره و 2 روزی میشه که رنگ مدفوعش سبز شده و داخل مدفوع گلوله های خلطی هستش و دقیقا از قبل اینکه اسهال بشه خانواده شوهرم چند تا دونه انار چکونده بودن دهان پسرم میتونه از اون باشه مشکل چیه
- باسلام دخترم دوماهشه شربت سیتریزین بهش دادم الان دوروزه مدفوع نداره
- وزن
سلام آقای دکتر من فردا بچه ام چهار ماه و ده روز میشه یعنی ۱۳۰روزه کم وزن میگیره شیرم خوب سیرش نمیکنه وزنش ۹روز پیش بود ۶کیلو ۱۵۰ آیا میشه بهش مقدار کمی سرلاک گندم بدم؟
- شیر خشک
سلام پسر سه ماهه ای داریم که شیرخشک گیگوز میخورد بهش حساسیت نشان داد نان ااچ ا دادم حالا دیگه نمیخوره خیلی بوی اهن میدهد مزه شو دوست ندارد الان بهش چی بدم
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- دندان
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی چه دارویی میتوانم برای دندان درد استفاده کنم که به نوزادم آسیب نزنه

