Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- میزان دارو
باسلام پسرم۱۰سالشه بخاطراب ریزش زیادوعطسه وسردردوتهوع خفیفی که داشتن به دکترمرجعه کردیم ایشون حساسیت تشخیص دادن اموکسیسلین ۵۰۰گرمی وامپول دگزا وبتامتازون تجویز کردن بنظرتون دوز اموکسی زیاد نیست وبهشون بدم موندم باتشکر
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- بیناری دست وپا دهان
ناخن همه کودکان میافتد ودوباره ترمیم میشود
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- مقدار مصرف
کودک من زیاد سرفه میکنه هر ۸ ساعت یک ق غذا سر خالی خوبه
- استفراغ کودک مربوط به سرماخوردگیه یا رفلاکس؟
با سلام ببخشین دختر 2 ساله ای دارم که از دوماهگی تشخیص رفلاکس دادند و تقریباً تا 13 ماهگی دارو خورد دیدم علایم نداره قطعش کردم حدود یک ماه هست که شبا اونم فقط یکبار بعد چند تا سرفه استفراغ میکنه اوایل استفراغ کرد بعد اسهال بردم دکتر عمومی کودکان گف احتمالاً ویروس هست دارو داد دمیترون و پدی لاکت بود که یک هفته اونارو دادم خوب بود بعد دوباره مثلا در هفته دو سه بار استفراغ میکرد و تازگیا سرماخورده و استفراغ هم داره بردم دکتر متخصص کودکان گفتن که هم سرماخوردگیه که ریخته ریه اش و سرفه میکنه هم رفلاکس داره که شاید عود کرده دارهای تجویزی نئوتادین پروسپان و پنتومید 20 بود حالا آقای دکتر آیا این داروها رو بهش بدم؟ بیشتر برای پنتومید نگرانم میگن برای کودکان بالای 5 سال هست.آقای دکتر رفلاکس کودک تا کی ادامه داره آیا درمان میشه؟حالا کدام درسته رفلاکس یا سرماخوردگی؟
- تب درناحیه شکمو سینه و پشت
سلام دکتردخترم دمای زیربغل با دماسنج طبیعیع۳۶ درجه است ولی تنش شکمش پشتش داغ میشه و سرد میشه از چی میتونه باشه؟
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- آب آوردن بیضه کودک
سلام پسر من فردا عمل بیضه داره دیروز آزمایش ها رو انجام داده بهدش افتاد رو آبریزش بینی بهش داروی سرما خوردگی و ستیریزن دادم و یه قاشق آزیترو مایسین میخواستم بدونم برا فردا که میخواد عمل کنه ضرری داره یا نه برا بیهوشی ممنون میشم زودتر جوابمو بدبدش
- تب راجعه
با سلام و خسته نباشید دخترم ۲سالشه و از یک سالگی به بعد دچار تب راجعه و ماهانه شد.یعنی هرماه تو یک روز مشخص دچارتب میشه و درکنار تب فقط اگزمای گلو داره بدون هیچ علائم دیگه.تبش با هیچ مسکنی قط نمیشه فقط شیاف دیکلوفناک برای یکی دوساعت آرومش میکنه.و تا ۴روز تب طول میکشه.آزمایشاش همه نرمال بودن.دکتر تشخیص سندرم مارشال دادن.برای پیگیری بیشتر باید چه آزمایشایی روانجام بدیم؟ ممنون
- د
سلام بچه ۵ ساله دارم یه مدتی هست شبا که میخوابه آب دهنش میریزه رو بالش خیلی هم بی اشتها شده دلیلش چی هست آقای دکتر، ممنون
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست

