Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- سلاگ
- کارن کرفی
سلام پسرم ۵ سالش شبا موقع خوابیدن سرفه میکنه در طول روز هیچ سرفه ایی نداره چیکار کنم آقای دکتر، ممنون
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- درمورد تغذیه کودک
سلام وقتتون بخیر من یک پسر ۹ساله دارم خیلی خیلی خیلی آروم غذا میخوره جویدن یه لقمه حتی۱۰دقیق طول میکشه وقتی با سرعت میخورم مخصوصا صبحانه بالا میاره من نمیدونم باید چیکار کنم وقت ناهار اشتهای خوبی داره ولی هنگام صبحانه و شام کلا یا اشتها ندارن یا غذای نونی بخوره دقیقا ۲یاعت نیم طول میکشه من نمیدونم چه مشکلی هست اگه ممکنه راهنماییم کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- سرماخوردگی
پسرم 1سال و 3 ماه آبریزش بینی همراهه سرفه خشک شربت چی بدم
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم
- مدت زمان استفاده از شربت زینک
سلام دخترم هجده ماهشه وزنش کمه و نه کیلو. بهش یک ماهه شربت زینک میدم میخواستم ببینم آیا ادامه دادنش ضرر نداره؟ تا کی بهش بدم؟
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- سلام وقت بخیر دختر بچم۳ روز تب میکنه بیحال ۲سالو نیمشه آزمایش خون دادیم گلبولای سفیدش پایین به شدت ولی آزمایش کروناش پاییین
میخواسم ببینم عفونت خونیه باید بستری شه؟
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- مصرف لوپرامید برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از قرص لوپرامید استفاده کرد ؟
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- برای پودرلیدی میل سوال داشتم
دخترم ۱سال و نیمشه بهش لیدی میل بدم با شیرخشک ضرر نداره لیدی میل براش

