Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید مادر شیر دهی هستم که در یک ماه دو بار قرص اورژانسی استفاده کردم خودم حالت تهوع و سرگیجه و بی حالی شدید دارم و پسرم که ۱۵ماهشه و از شیر خودم هم تغذیه میکنه الان ۵روزه که استفراغ و اسهال داره دارو هم که میدم برای چند ساعت خوبه باز حالش بد میشه آیا ممکنه بخاطر مصرف قرصی باشه که من استفاده کردم ؟
- غدد لنفاوی شکم
سلام پسرمن هشت ساله اش است وبعضی وقتها شکمش درد میکند بعداز دوهفته که سرماخورده شکم درد ش شروع شد وحالا بعداز آزمایش وسونو ودارو بازهم گاهی درد دارد ودر طول این سه وچهار ماه اصلا نمیتواند بدود به نظرتون چیکار کنیم
- آزمایش
سلام دکتر عزیز.توجواب آزمایش پسرسه سال و سه ماهم T4 11.1 بود TSH 1.96 بود و Ferritin 33 طبیعیه؟واینکه ممنونم و خدای هستی بابت سایتتون بهتون برکت بده
- حالت تهوع واستفراغ
کودک ۳سالم درروزدوباربالامیاره و هر زمان می خواد چیزی بخوره دلشو میگیره .و از خوردن حتا اب امتناع می کنه و دلشو می گیره سنوی معده هم بردم مشکلی نبوده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- سی تی اسکن معز
پسرم را درست روز تولد یک سالگی سی اسکن معز کردن باتوجه به اینکه سرش صربه خورده بو اما جواب سی تی اسکن کاملا طبیعی بود وهیچ مشکلی نداش ، اما عوارص اشعه در آینده چه مشکلاتی رابوجود میاورد
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- سرماخوردگی کودکان
سلام ببخشیدپسرمیکسالشه سرفه داره چی بدمبهش خوب بشه ...پودر مونته لوکاست خریدم بهش با شربت کوریزان و آموکسیلین۱۲۵ و کتوتیفن
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰سالش شده از نوزادی روی اندام تناسلیش خال داشت الان ۱ماهه کنار خال یک جوش سر سفید و کمی آنطرف تر یک جوش سرسفید دیگر زده اذیت نمیکنه ولی یه کم قلمبه شده زیر جوش
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر

