Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دخترم موقع تولد ۲۵۵۰ وزنش بود الان سه ماه و پنج روزه ۵ کیلوشده شیرخشک گیگوز میدادم اسهال میشه میتونم عوض کنم اپتامیل بدم؟
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- قرص فنوباربیتال
سلام و خسته نباشید قرص فنوباربیتال برای نوزادمون پزشک تجویز کرده دو به شک هستیم به نوزاد بدیم یانه چون میگن خوب نیست میخواستم نظرتان بهمون بگید ممنونم
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- شربت گریپ میکسچر
سلام.تاچندماهگی مجازیم ک به نوزادشربت گریپ میکسچربدهیم؟نوزاد8 ماهه ای دارم که روزی دوباربرای جلوگیری ازاذیت شدن یادل دردبه اوگریپ میکسچرمیدهم.آیااشکال دارد؟؟
- فتق ناف
با سلام نوزاد دو ماه ای دارم که دوهفته پیش از نافش کمی خون امد.. کمی ترشحات آبکی زرد کم رنگ هم دارد که زود خشک میشود ولی چرک نیست. دکتر پماد تتراسایکلین ۳ درصد تجویز کرد برای جلوگیری از عفونت.گاهی اوقات به شدت زور میزند واین باعث میشود نافش برجسته تر شود.چند روز پیش یک مقدار خیلی کمی چیزی شبیه گوشت از داخل نافش بیرون زده وگاهی اوقات به داخل میرود. آیا این موضوع به مرور درست میشود یا نگران کننده است؟
- مقعد نوزاد
سلام من برای نوزاد ۲۰ روزم به دکتر مراجعه کردم دکترم تشخیص داد مقعدش تنگ هست و انگشش و داخل مقعدش فرو کرد و کلی خون اومد و بعد ۲روز نوزادم هنوز موقع دفع ناراحته و گریه میکنه میخواستم بدونم واقعا این کار لازم بوده و مشکلی براش پیش نمیاد؟
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- درباره نوزاد7ماهه
علت وجوددانه های سفید رنگ درسقف دهان نوزادچیست
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- کارنکردن شکم نوزاد ۵۰روزه
وزن بچم ۴کیلو ۱۰۰است و۵۰روزشه شکمش دیر کار میکنه .خیلی زور میزنه به قدری که صورتش قرمز میشه .ولی شکمش کار نمیکنه.مدفوعش هم از زمان تولدش سبز رنگ هست .این خطری برای بچم ندارد .ممنون میشم از پاسختون
- شیردهی
سلام آقای دکتر بستنی و فالوده و چیزای یخی توی شیردهی تا کی منع داره؟
- معلولیت در نوزادان
خواهر من کف دستش یکی از خطوط کامل کشیده شده از انگشت کوچیکه تا انگشت اشاره ، ۱۸ ماهش هست و یک سری کلمات رو تلفظ میکنه آیا امکان داره معلولیت داشته باشه آخه دوران بارداری مادرم آزمایشات رو کامل انجام ندادیم
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم

