Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم
- مقدار مصرف قطره باکتری ماید
سلام مقدار مصرف برای پسر ۷ ساله با وزن ۳۰ کیلو چقدر میباشد؟
- سلامخسته نباشید مم نوزاد دختر دارم اروقتی دنیاامده معدش روزی ۶بار گاهی هم بیشتر کارمیکنه دکترم بردم بهتر نشده ایا خطرناکه ممنون میشم ج بدین
- نفخ نوزاد ۲۰ روزه
سلام پسرم ۲۰ روزشه نفخ داره زور میزنه قرمز میشه بعد گریه میکنه یا وقتی خوابه با گریه بیدار میشه چیکار کنم
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- یبوست
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. پسر من ۴سالشه و برای اولین بار الان ۳روزه شکمش کار نکرده .به سختی هم دارو میخوره .نمیدونم چکار کنم .لطفا کمکم کنید چه دارویی بدم ؟؟؟؟
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- ایا میتوان شیرخشک راعوض کرد؟
با سلام پسرم یکسال و پنج ماهشه از بدو تولدبدلیل حساسیت شدید به پروتئین گاوی شیرخشک بیومیل سوی استفاده کرده،حالا میخوام بدونم آیا اشکال نداره این شیرو تا ۲سال بخوره؟اخه این شیرلبنیات نداره میترسم کلسیم بدنش تامین نشه اخه الان یکسال و پنج ماهشه فقط ۵تا دندون داره ،میشه تو این سن عوضش کنم با شیری که لبنیات داره یا نه بدنش به بیومیل سوی عادت کرده دیگه نمیشه عوضش کرد
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- سلام پسرم تب داره علایم سرماخوردگی هم نداره وچهارسالشه دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاس چکاربایدبکنم
برای تب پسرم که چهارسالشه چکارکنم علایم سرماخوردگی هم نداره دوساعت پیش شربت استامینوفن دادم ولی همچنان تبش بالاست ممنون میشم راهنماییم کنین
- درباری دارو
من کودک ۷ماهه دارم آیا میتوانم خودم بدن درد دارم قرص استامینوفن بخرم شیر خودمو به بچه میدم
- وبتامین دی
با سلام و وقت بخیر درمورد تزریق واکسن ویتامین دی برای کودک پنج ماهه که قطره مولتی و آ د نمیخوره پرسیدم و محبت کردید این پاسخ را دادید(سلام
بهتر است از قطره استفاده نمایید امپول برای موارد خاص مثل اختلال جذب استفاده نمایید.) ازتون ممنونم ولی به هیچ عنوان نمیخوره یعنی تزریق آمپول ضرر داره براش اگه ضرر نداره چه مقدار از آمپول و چه مارکی؟ با تشکر - شیر مادر
سلام خسته نباشید یک پسر ۱۳ ماهه دارم ک الان یکماه بیشتر است از یک سینه شیر نمیخوره ولی هنوز شیر داره آیا این شیر خراب شده یا میتونم بهش بدم بخوره؟؟؟
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد

