Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شربت
سلام خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟
- مولتی
سلام پسرم دوسال وسه ماهشه.پارسال ی آزمایش دادم براش مقداری کم آهن و ویتامین د کم داشت.که آزمون موقع شربت آهن ومولتی ویتامین وکلسیم میدم بهش..تاکی بایدادامه بدم...چون غذاهایی ک میخوره خیلی ویتامین یا آهن و..نداره
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دختر ۱۸ ماهه دارم نوبت واکسن ۱۹ بود یه سرماخوردگی جزیی بدون تب داشت من میتونم ۲۴ واکسن بزنم؟
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- شیر
سلام آقای دکتر.بچم شیرخشک گيگوزميخوره الان هرجاميگردم پيدانميشه بجاش چه شيرخشکي بگیرم اذیت نشه ممنونم
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- غورت دادن اب دهان وگریه کردن کودک
سلام پسرم آب دهن غورت میده گریه میوفته سینه نمیتونه مک بزنه همش گریه هلاک شد منم نمیتونم تشخیص بدم دلش درد میکنه یا گلوش یکسال وهشت ماهشه
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام جناب دکتر .دیروز واکسن ۱۸ ماهگی برا پسرم زدم امروز چشم سمت چپش قرمزی داره وحالت اشکی .مدام دست به چشاش میزنه .احساس میکنم سمت چپ سرش هم درد داره .ممکنه راهنماییم کنید
- سلام اقای دکتر میتونم قرص کلیدینیوم سی به دختر ۸ سالم بدم

