Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- سوال
سلام آقای دکتر به غذای نوزاد ده ماهه چن قاشق مرباخوری میشود در روز روغن زیتون یا کره زد؟....کمبود وزن و یبوست هم دارد چن قاشق مربا خوری در روز مجاز هس روغن زیتون یا کره به در کل به غذای روزانه اش اضافه کرد؟؟.ممنون
- تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- دندآن
سلام آیا استامینوفن ساده برای دندان درآوردن مناسب است ؟چند قطره میتوان آستامینوفن یا دیفن هیدرامین داد؟
- واکسن
سلام دکتر پسر من ۱۱ ماه و ۳ روزشه و شیر خودمو میخوره و شیر خودمو نسبت به غذا بیشتر می خوره فردا واکسن کرونا میخوام بزنم مشکلی برای پسرم پیش نمیاد اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- قطره استامينوفن بعد از واكسن نوزاد
ببخشيد قطره استامينوفن نوزاد رو بايد در يخچال نگداري كرد يا مخيط بيرون؟
- آلرژی
سلام آقای دکترنوزادپسری دارم ۵۶روزه باوزن تولد۳۷۰۰وقد۵۰وزن فعلی۶کیلووقد۵۸جناب دکترپسرم از۲۰روزگی صورتش پرازجوش شده یه روزایی میره ولی همچنان هست شیرخودمومیخوره ومن دوهفته است رژیم لبنیات گرفتم همیشه مدفوعش زردبودولی الان یه هفته است مدفوعش سبزه وابکی وداخلش یه چیزهای مثل خلط وشیربریده شده هست وهمین مدفوع شل باعث شده پشتش دون دون بشه وبسوزه امروزازصبح هم۲باربالاآورده وهمش توخواب عق میزنه بینیشم چندروزه کیپه موقع دستشویی کردن خیلی زورمیزنه بایدپاهاشوجمع کنم تادستشویی کنه خیلی هم صدامیده الان مشکل این چیه ممکنه طبیعی باشه واینکه زیادشیرنمیخوره ۲ساعت ۱بار۳یا۴دیقه میخوره توروخداجوابموبدین من همسرم ماموریته ودسترسی به دکترندارم قطره آ د هم الحاوی که بهداشت میده میخوره سپاس...
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- کم خوردن غذا وضعیفیه پسرم سن دوسال
سلام پسرم دوساله هست نمیدونم چرا وزن زیاد نمیکنه و غذا کم میخوره میخواستم بدونم دلیلش چ هست و راهنمایی بکنین ک چ دارویی بهش بدم واسه اشتهاش و وزن اضافه کردنش
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- سلام اب ریزش دهان بچه سه ماهه
- سلام ببخشید بچم دو سالشه تب داره میتونم ببرمش حموم
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- سرفه کودکان
سلام خسته نباشین پسر من سرفه شدید با تب داشت دکتر براش قرص سفکسیم۲۰۰ داد ۱۰ روز بهش دادم سرفش خوب نشد میشه دوباره همون قرص بدم تا سرفش خوب بشه پسرم ۷ سالشه ۲۰ کیلو داره

