Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماه و هفت روزشه آبریزش بینی داره ویکی از چشماش چرک داره وازش آب میاد دیشب چندباره سرفه کرد چه دارویی استفاده کنم؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- پیوست تنگی نفس دختر نوزاد ۸ ماهه
آقای دکتر فراموش کردم بگم دماغشم خیلی می خوارونه از تولد تا الان همش گوشاش میکشه دوبار بردم گفتن عفونت نداره.جدیدا یک چشمشم میخوارونه.اینم بگم ماه هشت و ۳ بارداری کرونا مبتلا بودم و بستری بودم به اون ربط داره؟
- شربت سفیکسیم برای نوزاد
سلام دختر من چهار ماهشه شیر نمیخورد و گریه میکرد ،مدام دستاش تو دهنش بود بردم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده ، و گفت دهنش قارچ زده اما مطمئن نیستم واسه قارچم نستاتین داده برا سرماخوردگیشم گفت گلوش یکم قرمز شده میخوام بدونم اینکه برا قرمز شدن گلو سفیکسیم بدن یکم غیرعادی نیس برا بچه ضرر نداره
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- سرفه خشک
سلام خسته نباشین پسرم 36هفته بدنیااومده الان 16روزشه دوروزه سرفه خشک داره قبلش عطسه داشت چیکارش کنم الان دکتربستریش کرده عکس ریشم گرفتم سالم بود
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- گرفتگیه صدا
سلام اقایه دکتر صدایه پسرمم ک سه ماهشه از صبح موقع داد زدن گرفته حال عمومیش خوبه علاعم سرماخوردگی هم نداده میشه دلیلشو بگین ،تشکر از شما
- زانیتیدین
با سلام ایا میتونم به نوزاد چهار ماهم هز وقت احساس کردم معده درد داره یا بیتابی میکنه رانیتیدین و گرایپ واتر بدم؟و چه میزان؟ باتشکر فراوان
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- تب مداوم نوزاد
یک نوزاد یک ساله دارم که هرکار می کنم تبش پایین نمیاد شربت استامینوفن وشربت سفیکسیم وهمچنین شیاف استامینوفن استفاده کردم تاثیری نداشته خیلی از تب کردن می ترسم لطفا مرا راهنمایی کنید
- دل دردنوزاد
سلام وقتتون بخیر،دخترم 43روزشه و5کیلووزن داره وقدش هم 53سانت متره،ودل دردشدیدداره ازداروخانه براش قطره دایمتیکون گرفتم ولی نمیدونم روزی چندباربهش بدم.ممنون میشم منوراهنمایی کنید
- پانیذ
سلام آقای دکتر دخترم 2ماهه است بی قراری داردزورمیزنه قرمز میشه دکتر گفت کولیک استتاچندماهگی ممکنه ادامه داشته باشه وآیا کاری هست که آرام شود
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- عفونت چشم نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم ۲۱روزشه اول چشم راستش چرک سبز رنگ می کرد و الان چشم چپش چرک می کنه و و دور چشمش قرمزه و هر موقع از خواب بیدار می شه چشمش باز نمیشه و چند باری هم از پماد چشمی تتراسیکلین به چشم هاش زدم
- انزیم کبد
ببخشید دکتر دلیلش چی میتونه باشه که sgot در نوزاد بالا هس؟
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- رفلاکس
دختر۲ماه و۱۰روزه دارم ک رفلاکس پنهان داره خیلی اشتهاش کمه.باگریه شیرمیخوره.داروی امپرازول استفاده میکنم براش ختستم بدونم کی علایمش خوب میشه وازکی میتونم غذاخورش بکنم وخودم چ رژیمی رو رعایت کنم

