Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو
سلام مجدد ببخشید شربت آزیترومایسین پیدا نکردیم حالا چی بدیم برای عفونت گلوش
- علت ورم سینه کودک سه ساله
باعرض سلام و خسته نباشید، ببخشید دختر سه ساله من امروز که از خواب بیدار شدم متوجه شدم سینه هاش ورم کرده ، دلیلش چی میتونه باشه؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- شیر
سلام آقای دکتر.بچم شیرخشک گيگوزميخوره الان هرجاميگردم پيدانميشه بجاش چه شيرخشکي بگیرم اذیت نشه ممنونم
- قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- سلام میتونم شربت آموکسی سیلین به نوزاد سه ماهه بدم چه اندازه مجازه
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- ویتامین
- شربت کودکان برای بچه ۳ ماهه
شربت کودکان چند ساعت و چه مقدار بدیم بچه ۳ماهه
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- درمان حبس البول نوزادان
با سلام نوزاد دختر 21 ماهه ای دارم که شکایت از بند آمدن ادار دارد آیا درمان فوری خانگی وجود دارد
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم

