Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. پسرم دوسال و نه ماه دارد. تحت نظر شماست. سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزش بینی خیلی اذیتش میکنه. میشه لطفا دلرو یا شربتی معرفی کنید برای قطع و یا کم شدن ابریزش بینیش، یک دنیا سپاس
- قطره
سلام ببخشیدشمانوشتید قطره تدبیر حتی میخواید نگاه کنید .ممنون چه قطره ای بدم خوبه ممنون
- اسهال
سلام پسرم توی 5ماه رفته از موقعی که به دنیا آمده شکمش همش کارمیکنه روزی 5بار علتش چیه و اینکه 40,روزه بود ختنه کردمش هنوز زیر آلت تناسلیش دو طرف مثل آبله شده هرچی هم میزنم خوب نمیشه
- در مورد چشم
ورم روی پلک دخترم که قرمز شده و باد کرده باید به چشمپزشکی ببرم یا اینکه اگه درمانی داره بگین ممنون میشم
- آلرژی
وقتی سرمامیخوره خس خس میکنه به زورنفس میکشه
- سلام پسر یک ساله ام سینه اش عفونت کرده
وزن کودک 10 کیلو میباشد برای شربت آموکسی سیلین چه مقداری باید شربت داد باتشکر
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- انتی بیوتیک
باسلام خدمت دکتر یه سوال داشتم پسران ۷ سالشه سرماخوردگی داره بردم دکترسفالکسین بهشون دادن ولی متاسفانه نمیتونه شربت بخوره من بجای شربت قرص سفکسیم دادم آیا مدرنیست ممنونم راهنمایی بفرمایید
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون

