Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
سلام به دلیل عفونت ادراری از دخترم نمونه ادرار گرفتم یکبار با کیسه و بار دوم با ظرف نمونه برداری که هردو مثبت شد دکتر ازم خواسته برا اطمینان دوباره با ظرف نمونه بگیرم ولی من گفتم نه همون مثبت تلقی بشه دکترش سفکسیم صد روزی پنج سیسی تجویز کردن و بعد سه روز دوباره نمونه بگیرم این دارو ضرری نداره ؟از کجا بدونم جواب واقعا مثبته و مدام تکرار نکنم
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- قطره اهن
باسلام و وقت بخیر.کودک یک ساله دارم که قطره اهنی که بهداشت داده رو خیلی بد و به زور میخوره و نصفشو میریزه.میشه لطفا یک قطره اهن با طعم خوب که دندون هم سیاه نکنه معرفی کنید.تشکر فراوان
- بی اشتهایی و استفراغ
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- نمودارقد کودک
با سلام خدمت شما جناب اقای دکتر باتوجه به اینکه شما پزشک فرزندم هستین ، در سن سه سالگی بابت قد و وزن به مرکز بهداشت مراجه کردیم ولی نمودار قد حالت افقی داره یعنی رشد معمول رو تو شش ماه گذشته نداشته ، ایا جای نگرانی هست یا به آزمایش خاصی نیازه یا اینکه بیارمش مطب شما قد و وزنش رو چک کنید و راهنمایی کنید ؟و اینکه تقریبا روزانه شربت سندروس رو پنج سی سی مصرف میکنه
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- سرطان معده
سلام آیا سرطان معده در کودکان امکان داره
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- عفونت گلو
باسلام پسرم 3سال و دوماهش هست کممی تب و عفونت گلو داره چ دارویی پیشنهاد میکنید؟ خشک کننده فق ازیترومایسین میتونه بخوره ممنون میشم راهنمایی کنید چ دارویی و مقدار سی سی؟
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- قطره
سلام آقای دکتردخترم 16ماهشه شمافرموديدبهش زینک سولفات سه ماه بدهم دیگه نیازی نیست بهش قطره آهن ادزير بدم چون آهن بهش نمیدم
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟
- سرماخرررردگی
باسلام خدمت بهترین و باتجربه ترین دکتر اقای دکتر پسرم 12روزه سرما خرده2سالشه بینیش افتضاحه ترشحات غلیظ سبز میاد شبا نمیتونه نفس بکشه صبا هم که بیدار میشه ترشحات همراه با خون هست اوایل بهش ازیترو دادن که خوب نشد من هم براش اسپری و با پوار تمیز میکنم ولی فایده نداره اصلا قطع نشده تو این12روز ممنون میشم مثل همیشه از تجربتون بفرمایید وماهم استفاده کنیم🙏

