Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- دستور مصرف بروفن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم تب داره بردم دکتر دستور مصرف بروفن نگفته میشه لطف کنید بفرمایید برای کودکم که بیست کیلو و نیم وزن داره به چه مقدار بروفن استفاده کنم .
- امیکرون
سلام دخترم سه سال وهشت ماه داره دوهفته کرونا گرفته 10روزاول باعطسه آبریزش وچرک بینی داشت الان4روزی سرفهای خلط دار داره ازدیشب تنفس باصدای خس خس است دکتر 3/4قرص کتوتیفن هر12ساعت روزی 1قرص مونته کاست هر12ساعت قرص پردنیدوزول نمی دانم داروهای تجویز شده خوب است یانه لطفا راهنمای کنید
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- مسمومیت دارویی
سلام اقای دکتر من به اشتباه به جای شربت کتوتیفن یه قاشق شربت تئوفیلین جی به فرزندم دادم بچه ام ۷ ساله اش ديگه بعد اون هیج دارویی بهش ندادم ترسيدم مسموم شه میشه راهنمایی کنید. ممکنه به یکبار عوارض داشته باشه. ممنون میشم .
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- دونه
سلام وقت بخیر آقای دکتر. پسرم هجده ماه دارد. کشاله ی رانش سمت راستش در ناحیه ی پوشک دونه های قرمز در کنار هم زده. کالاندولا و تریامسینولون رو زدم کمتر میشه و دوباره ظاهر میشه. آقای دکتر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید . پسرم تحت نظر شماست اما الان شهرستانم و نمیتونم خدمت شما برسم تا معاینه بفرمایید. یک دنیا سپاس
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- زبان
دختری ۲ونیم ساله نوک زبونش قرمزمیشه با هاله ای سفید رنگ دورش علت چیه اکثر اوقات هستش
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- تاول
با سلام و تشکر.دخترم ۶ ساله ای دارم گاهی اوقات روی لبش تاول میزند و ۲ روزه خوب میشود شکلی مانند تبخال دارد ولی علایم تبخال(سوزش یا خارش قبل از زدن و یا حین وجود تبخال) را اصلا ندارد و با ترکاندن تاول سریع خوب میشودو هر موقع تبخال میزند علایم متفاوتی نشان میدهد میخواستم ببینم این تاول ها چیست و ایا خطرناک هستند .تا کنون ۳ یا ۴ بار با فاصله این گونه شده است .با تشکر و قدر دانی
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟

