Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام پسرمن 3ماهشه هرچندروزیک بارمدفوع میکنه گازمعده ش بوی بدی داره هی ماساژش میدم دارو میدم فایده نداره
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- پسر من هنگام ادرار زور میاد بهش
هنگامی که میخواد ادرار کنه زور میده موقع خواب به خودش زور میاره خمیازه میکشه زود ژود
- پدی لاکت
سلام آقای دکتر. وقتی بچه آلرژی شد چند روز بهش پدی لاکت بدیم؟ هفت ماهشه
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- شیرخشک مناسب
سلام . من دخترم ۱ ماه و نیمه بعد برای کمکی شیر خشک میدم بهش اپتامیل میدم بعد الان اگه بخوام عوضش کنم مشکلی نداره .. میخوام ببینم چه شیرخشکی مناسبه که یبوست نیاره و یکم دخترمو تپل کنه وزن تولد دخترم ۳۵۰۰ بود والان ۴۸۰۰
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- بوی بد اندام تناسلی نوزاد سه ماهه
سلام دختر من سه ماه و نیم هست از کرم کاندولا از وقتی به دنیا اومده استفاده کردم برای چین های پاش و لای پاش هر بارم که پی پی یا دیش میکنه میشورمش ولی زیاد دست لای اندام خصوصیش نکردم برای تمیز کردن و امروز احساس کردم واژنش بو میده باز کردم سعی کردم کرم هایی که اونجا گیر کرده رو تمیز کنم دیگه هم کرم نمیزنم صبر کنم بو میره یا باید ببرم دکتر
- ادرار سوختگی نوزاد
سلام پسرم به خاطر دندان در آوردن ادرار سوختگی گرفته و اطراف مقعد چند تا خط قرمز شده و پوستش کنده شده .کرم هیدروکورتیزون ۱درصد میزنم روی قسمتی که پوست مال شده مشکلی نداره؟البته ۳ بار زدم
- دونه زدن بدن بچه
سلام پسر من 14 اردیبهشت یک سال شد 5روزه رودست و پاش و شکمش دونه قرمز زده لای پاش چند ماهه خیلی قرمزه مقعدش خیلی قرمزه بعضی وقتا خونی میشه هر چی پماد میزنم خوب نمیشه هیچی نمیخوره دکتر گفته وزنش نسبت به سنش کمه 9 کیلو 100 هر چی میخوره پس میاره شکمش 4بار در روز کار میکنه چیکار کنم نگرانم
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۳ ماهه ای دارم که نارس بدنیا آمده و روزی ۳ وعده شیر خشک میخوره میخواستم بدونم تو هر وعده چند سی سی باید به نوزاد بدم که به شیر خودمم لطمه نخوره وزننوزاد ۴ ونیم کیلو هست
- بی اشتهایی
باسلام دخترم الان 8ماهش تموم شده باوزن 7200و وزن موقع تولد 2400 ولی اصلا اشتهایی به غذانداره شیرمنو نمیخوره شیرخشک اپتامیل 2بهش میدم شیرخشکم کم میخوره نگران وزن گیریش هستم چیکار کنم زینک سولفات ایرانی ام بهش میدم تاثیری ندارا چی بهش بدم که اشتهاش خوب بشه
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- پریدن شیر در گلو
سلام پسر سه و نیم ما موقع خوردن شیر خشک موجود در شیشه شیر چندین بار شیر در گلویش میپرد، علتش چیست؟
- نوازدپنج ماهه
سلام خسته نباشیدبچم یک هفته شده اول خروسک شددگزازدم خوب شدبعددوروز سرفه خس خس شروع شده دم متخصص داروداداما همچنان بینیاش خرخرمیکنه سرفه میکنه بهیدچی کارکنم بیزحمت راهنمایی کنین پچم پنج ماه نیم هست
- کم خوردن شیر مادر توسط نوزاد دوماهه
باسلام ممنون که وقت میزارید وسوال جواب میدن من نوزاد پنجاه روزه دارم دوهفته ای هست که کم شیر میخوره شبا سینمو نمیگیره ناگفته نمونه بچم کولیک داره وموقع پی پی زور میزنه که بهش پدی لاکت وکولیکز میدم که یکم بهتره واسه اینکه اروم بشه شیرمو میدوشیدم توشیشه میدادم میخورد چون نمیخوام عادت کنه شیشه ندادم البته سه شب بهش شیشه دادم بقیه شبا با هرار تا بدبختی بهش میدادم الان دیگه اونجوری هم نمیخوره فقط وقتی خیلی گرسنه میشه میخوره که طی روز سه چهار بار سینمو میگیره بچم سکسکه میکنه سرشو به عقب میده خرخر داره گاهی اوقات و یه کوچولو بالا میاره ابکی یا گاهی کم با پنیر نمیدونم چیه رفلاکسه یانه گریه بی تابی زیاد که نشه ساکت کرد نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره

