Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو
با سلام اقای دکتر تا چند رو ز شربت سرما خوردکی کودکان برای نوزاد عوارضی ایجادنخواهد کرد با تشکر
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- اسهال و سوختگی پای کودک
سلام پسذم شش ماهه است یک هفته ست که اسهال داره پاهاش سوختگی داره و ساق پاهاش هم زبره وجوش داره
- سرلاک
سلام پسرم شش ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره چه نوع سرلاکی بهش بدم؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده
- دندان درآوردن نوزاد
با سلام و احترام دختر من رفته توی هفت ماه و بیتابی میکنه و از خواب با گریه ی بسیار شدید بیدار میشه طوری که هق هق مبکنه یک ماه پیش که رفتیم دکتر گفت به خاطر دندونه احتمالا ژل باریج دادن . گفتن استامینوفن بده به نطر شما چیکار کنم استامینوفن هرشب ضرر نداره ؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
با سلام و عرض ادب . نوزاد من در تاریخ ۲۴ تیر با وزن ۲۹۷۰ گرم بدنیا اومده و در همون چند روز اول زردی داشت تا عدد ۱۲ رفت و ما در منزل دستگاه گذاشتیم اومد پایین اما باز رفت بالا.... بعد دوباره دستگاه گذاشتیم اومد پایین و مجددا ۱۱ شد..... شیر مادر رو قطع کردیم و دو روز شیر خشک دادیم اومد پایین حدودای ۱۰ و الان با گذشت تقریبا ۲ ماه از بدنیا اومدن ، نوزاد ظاهری زرد داره .... تمام تست های کبدی و تیرویید و ادرار رو هم داده سالم هست .... اما هنوز هم ظاهرش کمی زرد هست ...... لطفا بفرمایید ایا جای نگرانی هست یا نه؟ .... چه زمانی زردیش خوب میشه کامل ...؟. ایا روش درمان سریع تری داره...؟...و یا سوال دیگه نوزاد ما کاملا سفید سفید بود در بدو تولد اما از وقتی واسه زردی رفت زیر دستگاه تیره شد .... ایا پوستش دوباره برمیگرده؟
- اسهال بر اثرتغییر شیر خشک
بخاطر عوض کردن شیر خشک نوزاد سه ماه و نیمه ام اسهال گرفت بیبلاک ال اف دادم بدتر شد عوض کردم پیپتی جونیور میخوره سیزده روز روزی دو تا یک بار دفع داره ابکی قهوه ای بدبو خس خس سینه داره می ترسم اسهالش شدید بشه .ایا همین شیر خشک و ادامه بدم یا نه تا کی و چند مدت ای شیر را بخورد اگر نه چ شیر خشکی بدم تا خوب بشود لطفا جواب بدهید
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- عوارض واکسن چهارماهگی
سلام خسته نباشیدامروز صبح به دخترم واکسن۴ماهگی روزدیم ازصبح تاحالا۲باراستفراغ واسهال داشته وبی حال هستش،هرچهارساعت هم استامینوفن میدم خواستم ببینم اسهال و استفراغش طبیعی
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- سرفه نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر نوزادم چهار روزی میشه سرفه میکنه خلط دارم هس میخوام زود خوب بشه چی بدم
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه
- شستشوی معده نوزاد
سلام .خسته نباشید.ببخشید نوزاد ما دیشب به دنیا اومده و از صبح همش یع میزنه (مثل کسی که حالت تهوع داره و میخواد استفراغ کنه)و سینه ی مادرشو نمیگیره..گفتن باید شستشوی معده بدن...آیا این کار برای نوزاد خطرناک نیست؟و اینکه لازمه باید انجام بشه؟
- تاریخ انقضااستامینوفن
سلام وخسته نباشیداستامینوفن گرفتم براپسرم 4ماهشه،روجلدقطره استامینوفن نوشته شده سال2022.11یعنی چی امکان دارد بعدازیکماه استفاده بشه
- محل واکسن
سلام اقای دکتر. تا چن روز به محل واکسن نوزاد نباید آب زده بشه؟
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- سلام دکتر نوزادم ۴۰روزه
نوزاد ۴۰روزه دارم سرما خورده والان کمی سرفه میکنه چه دارو بهش بدم که سرفش بهتر بشه

