Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- حالت تهوع کودک
سلام خسته نباشید اقا دکتر من دخترم ۲۱ ماهش گوشش یکم عفونت کرده و معاینه شد دکتر گفت که گلوش هم در اثر گوش ملتهب شده دکتر دارو آموکسی کولا و شربت دفین هیدرامین تحویز کردن و مدفوعش دیروز شل و به رنگ سبز لجنی بود امروز شکمش کار نکرد دیگه ولی اوق میزنه حالت تهوع داره غذا نمیخوره صبح یکم شیر اورد بالا دلیلش چیه؟؟
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماهشه ومن از صبح تا ساعت ۳عصر سرکارم برایش دونوع غذا و۸۰سی سی شیر میزارم وزنش هم هشت و پانصد هست روزا اصلا شیر نمیخوره فقط توخواب، خودمم مثل قبل شیر ندارم میتونم درکنار شیر خودم بهش شیر خشک هم بدم؟
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- سرفه های شبانه کودک دوساله
سلام آقای دکتر...دخترم ۲سال و ۲ماهشه...یه هفته میشه سرفه ای شبانه داره وقت خواب به نفسش توجه کردم خس خس سینه یا تنگی نفس نداره اروم میخوابه ولی وقتی سرفه میکنه یه جوریه انگار نفسش میگیره یکی دو روزم هست تو روزم سرفه میکنه دیگه هیچ علایمی نداره مشکلش چی میتونه باشه؟شربت ایمیونس بهش دادم فک کنم بهش حساسیت داد کمی کهیر زد و سرفه شروع شد آیا این سرفه ها ماله حساسیت به دارو هست یا سرماخوردگی؟بی حالی و ضعف نداره عادیه وضع عمومیش
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .
- آیا قرمزی اطراف مقعد کودک سه ساله من خطرناک هست
سلام دخترم سه ساله ودو ماه هست که از پوشک گرفتمش ولی مدفوع رو توی لباسش میکنه و ایستاده این کارو میکنه اکثراً یبوست داره و بعدش دور مقعدش قرمز میشه چکار کنم
- خارش کف پا
دخترم ۵ سالشه خارش شدید کف پا داره که باعث بریدگی و کنده کنده شده و نصف شب از خارش شدید از خواب بیدار میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- سلام خسته نباشیددخترم پاشدآب بخوره تاریک بوده تولیوان سوسک بوده خورده مشکلی ایجادمیکنه؟
- واکسن
سلام خسته نباشید دیروز پسرم واکسن18ماهگی زده دو روز قبلشم استفراغ داشت ویکبار اسهال دیروز ک بردش واکسن بزنم خانمه گفت اگر از صبحه اسهال و استفراغ نداته مکلی نیست واکسنو بزن چون پسرمم از بعد از ظهر روز قبل همه چیزش خوب شده بود زدم براش اما از دیشبه افتاده روی اسهال شدید و تب داداششم ازش گرفته هرچی بهش میدم بی فایدست امروز حدود دهبار خروج داشته حالا من میخواستم ببینم اگه ببرمش دکتر اگه امپولی تجویز بشه تزریقش ضرر نداره چون واکسن زده اخه امروزم متخصصا مطبشون بستست لطفا راهنمایی کنید شب قراره ببرمش دکتر عمومی
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

