Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صفحه بازسرنوزاد
سلام آقای دکترمن یه نوزاددارم چهارماهه ببخشیدجلوسرش هنوزکامل محکم نشده منظوراون صفحه جلویی شوهرم بادستش به اونجانگامیگردیکمی فشارش دادآیادرآینده عقب مانده میشه؟
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه موقع تولد وزنش ۲۲۰۰ بود الان ۳۳۵۰ شیر خشک هم میخوره شکممش پر گازه شبا خ بیقراری میکنه شکمش هم کار نمیکته
- بچم گوش هاشو زیاد میکشه نا آرامه
بچم سرما خورده بود الان گوششاشو میکشه زیاد ناآرامه
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- نشاندن نوزاد
سلام نشستن نوزادتاچندماهگی باید باشد
- نوزاد
سلام وقتتون بخیر بچه دایی من دیروز به دنیا اومده تو ۳۷ هفتگی طبیعی ولی انگار تو ریه ش مدفوع رفته الان تو دستگاه هستش لطفا کمک کنین
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- دفع مدفوع نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم در هر بار تعویض پوشک شکمش زرد رنگ کار کرده ،دکتر بردم پدی لاکت داده پنج روز دارم مصرف میکنم جواب نگرفتم و مثل سابق هست ،لطفا راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- سرفه
سلام آقای دکترپسرم سه ماهشه خیلی سرفه میکنه سینه شم خس خس میکنه
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- شربت نیوزینک
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترنوزاد۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه داره اماخس خس سینه نداره شماچی توصیه میکنیدبراش میترسم تافرداشدیدترشه
- غده در پشت سر نوزاد
سلام دخترم نه ماهه هست... به تازگی متوجه تعدادی دانه در زیر پوست سرش شدم حدود دو تا دونه در دو طرف سرش .. اندازشون مثل دونه لپه بود و وقتی فشارش میدادم حرکت میکرد ایا خطرناکه ؟
- ترس کودک
با سلام و خدا قوت یه سوال داشتم . پسرم 6 ماهه است . خداروشکر همه حرکاتش خوبه . خوابش خوبه . فقط وقتی بچه خواهرم که 3 سالشه میاد خونمون تا صداشو میشنوه گریه میکنه . چند وقت پیش وقتی به خانه مادرم میرفتیم در خونه با شدت بسته شد و پسرم ترسید همون موقع بچه خواهرم داشت حرف میزد بلند بلند امکان داره به خاطر این باشه ؟ بچه خواهرم 3 سالشه و دختره . بلند هم حرف میزنه . ممنون میشم راهنمایی کنید . نگران پسرم هستم
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه

