Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- بیماری مادر نوزاد
با عرض سلام خدمت شما . از کابل افغانستان مهنوش استم 1- اگر مادری طفل شیر ده داشته باشد برای (دلدرد مادر) تابلیت مترانیتارول استفاده کند به نوزاد ضرر دارد ؟ 2- در جریان دوران شیردهی مادر باید از کدام دارو ها استفاد نکند؟
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- ضربه به سر نوزاد
من کودکم 10ماهه هست در حال خواب بود بیدار شد از روی مبل افتاد و سرش قسمت گیجگاهی اش به لبه میز برخورد کرد و یک بار استفراغ کوچک کرده است چه کنم¿
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد 12 روزه ای دارم که مشکل سوراخ قلب دارند و بعد از ازمایش کف پا تیروئید پر کار نشان داده شده است آیا خطرناک است؟؟؟ شیر خودش رو مرتب میخورد ولی زیاد در طول شبانه روز گریه نمیکند لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- سرفه نوزاد
سلام و عرض ارادات - نوزاد 40 روزه سرفه میکنه - صدای سرفه عینه صدای سرفه خلط دار هست همراه با خرخر سینه ولی خلطی خارج نمیشه --تب نداره اشتهاش هم خوبه -لطفا راهکار بدین ممنون
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- قد نوزاد
سلام آقای دکتر من نوزادی دارم که وزن هنگام تولد ۳کیلو و قد ۴۹بودالان که هفت ماهه شده وزن ۸کیلو و قد ۶۷میباشد آیا این قد برای نوزاد دراین سن مناسب است ؟ چه دارویی برای افزایش قد پیشنهاد میدهید خیلی نگران قد او هستم
- شیر
سلام فرزند من ۲۳ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جنیور پیدا نمیشه تو داروخونه ها جایگذین این شیر خشک چی بهش بدیم ممنونم
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- مدفوع
نوزاد14روزم 8روزه مدفوع نکرده
- عوارض آموکسی سیلین
سلام.خسته نباشید.برای التهاب گوش نوزاد سه ماهه من پزشک اطفال آموکسیسیلین ۱۲۵ تجویز کرده برای التهاب گوش بعد از اولین دوز دارو وقتی خوابید دست و پای کودکم تو خواب می پرید یعنی به خاطر مصرف دارو تشنج شده چون بعد چهل روزگی تقریبا این پرسشها تو خواب رو نداشت.
- استفراغ
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم سه ماهش هست وزنش ۶۹۰۰هستامروز ۲ دفعه استفراغ کرد اب خالی بود وبوی ترش میداد چکارکنم خیلی نگرانم لطفا راهنماهیم کنید به دکتر تا فردا دسترسی ندارم خیلی نگرانم
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟

