Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- پودر کیدی لاکت
سلام دکتر عزیز برای تقویت سیستم ایمنی دختر پنج سالم؛ میتونم به مدت یکماه یک روز در میان کیدی لاکت استفاده کنم؟ سپاس فراوان
- سفیدی ناخن
سلام اقای دکترخسته نباشید دخترم ۲ سالشه ناخنش سفیدی داره ایامشکلی داره چی بهش بدم ممنون
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- ادرار شیری رنگ
ادرار پسر دوسالم یهو اولش شیری رنگمثل روع بود بعد خوب شد علتش چیه تب جیزی هم نداره یهو اینجور شد
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- کم مویی
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه داره به دلیل ریزش مو کلا موهشو زدیم الان هم زیادپرپشت نیس میشه کاری برای پرپشت شدنش کرد
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- استفراغ نوزاد6ماهه
با سلام کودک من طبق تشخیص پزشک بیماری هرپانژین داره که تا امروز 9 روز به طول انجامیده اما در روزهای اتر یعی از روز 8 و 9 شدوع به استفراغ کرده کودک من 17 ماهه بوده و دلرای خونریزی لثه و تاول در گلو و حالت تهوع میباشد . ایا این حالت تهوع نشان بهبود روند بیماری هست ؟با تشکر
- اموکسی کلاو ۶۴۳
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من سرفه های خلط دار داره اموکسی ۶۴۳تجویز شده فقط دکتر گفتن هر هشت ساعت هفت سی سی داروخانه گفت این مقدار زیاده ونوشتن هر دوازده ساعت یک پیمانه اللن من نمیدونم چیکار کنم باید چه مقدار هر چند ساعت بهش بدم ؟وزنش ۲۱کیلو و هفت سالشه
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- تیرویید
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- مصرف آزیترو برای پسر ۲۰ کیلو چقدر هست
وزن ۲۰ کیلو چقدر آزیترو؟
- شربت زینگ پلاس
سلام شربت زینگ پلاس رو دو ماهه باز کردم و دارم به بچم میدم با توجه به اینکه روی شیشه ش نوشته شده بعد یک ماه دور بریزید به نظرتون آیا فاسد شده ؟ یا تا زمان تاریخ انقضا شربت میتونم به بچم بدم و مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام اقای دکتر پسر هیحده ماهم بعد سه روز تب ،بدنش دانه های قرمز زده دارویی هست که مصرف کنم بهتر بشه ،میشه واکسن هیجدا ماهگی براش تزریق کنم ممنون
سلام اقای دکتر ،پسر م هیجده ماه داره بعد ازسه روز تب بدنش دانه های قرمز زده ، علتش چیه ،میشه براش واکسن هیجده ماهگی تزریق کنم ،

